Customer Service Online

Humbeek

Vast contract

SOLLICITEER NU

Uw sollicitatie komt rechtstreeks bij de werkgever toe.

Over Krëfel NV

De specialist in elektro, tv, hifi, video, telecom, foto & multimedia.

 

Jobomschrijving

Je neemt een centrale rol op binnen de Online Services van Krëfel. Je hebt een achtergrond in customer service en weet je te redden in beide landstalen FR & NL. Je bent Franstalig met een goede notie van het Nederlands. Als Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische opvolging van klantendossiers om te zorgen voor een maximale klantentevredenheid. Je vervult een belangrijke rol binnen de organisatie met een zeer uiteenlopend takenpakket.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Optreden als het eerste aanspreekpunt voor klanten, vooral via e-mail, sociale media en chat om een efficiënte en klantgerichte service te bieden
  • De binnenkomende aanvragen en opmerkingen (e-mail, telefoon, chat, sociale media, ...) verwerken en zo snel en correct mogelijk de meest gepaste oplossing voorstellen.
  • Problemen en klachten op een klantgerichte wijze oplossen in vlotte samenwerking met de verschillende interne diensten.
  • Klantengegevens nauwkeurig verwerken en beheren, zodat klantendossiers actueel blijven.
  • Diverse administratieve handelingen uitvoeren om klantenaanvragen optimaal te ondersteunen.
  • Klantsignalen of knelpunten in de dienstverlening signaleren en bijdragen aan verbeteringen.
  • Marketingacties- en communicatie ondersteunen.

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent uitgesproken klantgericht & commercieel ingesteld.
  • Je kan vlot communiceren en hebt een vlotte pen.
  • Je kan in teamverband werken en vindt het belangrijk om goede contacten met de collega's, relaties uit te bouwen en te onderhouden.
  • Je bent een echte problem solver.
  • Je werkt administratief zeer nauwkeurig en stipt.
  • Je neemt graag initiatief, bent enthousiast en vriendelijk. Je bent daarenboven een multitasker en kan goed omgaan met stress.
  • Je kan goed overweg met MS-Officepakketten.
  • Je werkt nauwkeurig en georganiseerd.
  • Je bent flexibel en leergierig.

Wat hebben we jou te bieden?

Je krijgt de kans om verantwoordelijkheid op te nemen en mee te bouwen aan het customer service team van morgen. Je oefent een veelzijdige functie uit in een toonaangevend en innovatief familiebedrijf met een focus op klantentevredenheid.

In onze informele bedrijfscultuur staan respect, teamwork en een doe-mentaliteit hoog aangeschreven. Wil je hier deel van uitmaken, dan bieden we jou een boeiende functie met een contract van onbepaalde duur, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering).

Meer vacatures

Job in de kijker

Schrijf je in op onze job nieuwsbrief: