2015 is het jaar van Customer Experience

Sitecore
Door Sitecore Innoveren
2015 is het jaar van Customer Experience

2015 is gebrandmerkt het jaar van customer experience door de meeste trendwatchers. Content marketing, personalisatie en big data zijn niet alleen veelgenoemde buzzwords in de marketing wereld maar ze zorgen wel degelijk voor return. Het is tijd dat we ze toevoegen aan onze dagelijkse woordenschat en onze digitale marketing strategieën als we succesvol willen zijn.

Echter, de realiteit is dat terwijl deze marketing principes nu al een tijdje de ronde doen, veel marketeers deze concepten nog steeds niet onder de knie hebben. Marketing gaat niet meer enkel over het promoten van producten, het gaat over het creëren van waarde voor klanten, het verstrekken van relevantie en het humaniseren corporaties.

Laten we even stilstaan ​​bij deze vraag: is mijn digitale strategie en de technologie die ik gebruik gericht op het creëren van de ultieme online customer experience?

Waarom onze Sitecore Experience Days bij te wonen?

We willen helpen, dus aarzel niet om hier te registreren. Door samen te werken met Avanade, hebben we een zeer spannende sessie uitgewerkt én deze is gratis bij te wonen. Het seminar is bedoeld om onze kennis en expertise van het bouwen, leveren en beheren van klantervaringen op Sitecore te delen met u, met heldere voorbeelden, praktische informatie, actie gerichte presentaties, plus case studies die benadrukken hoe er met het succes werd omgegaan.

Belangrijkste onderwerpen aan bod:

Tijdens de Sitecore Experience Day, gaan we dwars door de hype en buzzwords, en geven we u een hands-on benadering over het aanpakken van deze digitale marketing uitdagingen. Met behulp van real-life business voorbeelden, case studies en korte demo's, zullen we een dieper ingaan op de volgende zaken:

  • Hoe merken echt big data kunnen inzetten om het gedrag van de klant te begrijpen.
  • Waarom marketing automation niet alleen een modewoord is, maar ook een krachtig radertje is in uw marketing campagnes.
  • Hoe persona's en personalisatie helpen bij gesprekken en conversies.
  • Hoe context en content inzetten met het oog op een maximum relevantie.
  • Waarom het hebben van één connected platform voor al uw digitale campagnes van het grootste belang is voor digitale marketing succes

Locatie

Deze Experience Day gaat door in onze gloednieuwe Sitecore kantoren zal de locatie zijn voor onze Experience Day, op 19 november 2015.

New Call-to-action