8 Google Analytics Metrics die elke CEO moet kennen:

8 Google Analytics Metrics die elke CEO moet kennen:
Volg Bloovi ook op Twitter!

woensdag 19 augustus 2015

Google Analytics is wereldwijd dé meest gebruikte webanalytics tool. Het mag je dus niet verbazen dat steeds meer bedrijfsbeslissingen gemaakt worden op basis van Google Analytics data. Toch staan nog veel CEO's huiverachtig tegenover het kluwen aan data dat elke dag wordt gegenereerd. Tijd om daar iets aan te doen! Deze gratis whitepaper geeft CEO's een inzicht in dé 8 Google Analytics metrics die ze nauwlettend in de gaten moeten houden:

Doordachte bedrijfsbeslissingen nemen

Google Analytics zorgt bij CEO's vaak voor een dilemma. Zo kunnen cijfers die via Google Analytics verzameld worden een sterke basis vormen voor doordachte bedrijfsbeslissingen. Langs de andere kant schrikt de grote hoeveelheid data ook heel wat CEO's af. Zonde.

Dé 8 Metrics die je als CEO moet kennen:

Data over (het aantal) website bezoekers liggen voor veel CEO's voor de hand om op de voet te volgen. Maar soms is het ook nodig om dieper te gaan en te ontdekken welke data je beter links laat liggen en in welke je net dieper moet gaan graven. 

Door de grote hoeveelheden data en de soms conflicterende inzichten blijven sommige CEO's dan ook liever ver weg van diepgaande Google Analytics analyses. Toch is het belangrijk om deze fout niet te maken en ten minste deze 8 à 10 metrics op de voet te volgen. 

Benieuwd? In deze gratis whitepaper kan je ontdekken welke metrics belangrijk zijn om op te volgen en welke dat net niet zijn. Via onderstaande knop kan je de whitepaper downloaden. Veel leesplezier!

Download whitepaper

Tags: , , , .



Over Carole Lamarque


Carole Lamarque

Go-to-Market expert with a long track record in opening new, disruptive markets (Telenet Yelo), target new segments, launching innovations and new technologies (Energy/Electrabel, Telecom/Belgacom, Retail/Zalando), sharing knowledge with her clients. Strategic Marketing expert with Digital media at the center of the integrated marketing plan, with Influencer Marketing as a key success factor for new and installed markets. We sharpen your marketing plans, implement new trends and create your unfair advantage. We think and strive like business owners, so we are commited to results. Proudly part of the VRT Expert Data base.

Volg mij


Bekijk volledig profiel