Mobile Day focust op hoe jouw bedrijf het doet op vlak van Mobile. Haal je er return uit? Hoe kan je dit optimaliseren om de klantenrelatie te verstevigen? Hoe kan je jouw Mobile ROI laten groeien? Deze optimalisatie zaken, daar draait het rond op Mobile Day 2015.

We nemen jou graag mee doorheen de 8 topics die dit jaar de rode draad zijn doorheen deze #MobileDay2015. Enkele opvallende nieuwkomers ten opzichte van vorig jaar zijn Mobile Payment, Mobile UX, Mobile Behaviour & Mobile Strategy & Change.

Mobile Behaviour

In de sessie rond Mobile Behaviour van Bert Hendrickx zullen we antwoorden krijgen, gestaafd met harde cijfers, op de volgende vragen: Wat doen we echt met onze smartphones? Hoe kunnen we ze gebruiken? Voor welke doeleinden gebruiken we ze? Hoe gedragen we ons in een winkel met onze smartphone? Welke apps gebruiken we? Marketeers kunnen deze inzichten gebruiken om hun doelgroep op het juiste moment op de juiste plaats het juiste aanbod te sturen.

In het kort: Feiten en cijfers over ons Mobiele gedrag en hoe marketeers hier het best met omgaan.

Mobile Strategy & Vision

Het ontwikkelen van een mobiele strategie is meestal een onderdeel van de totale marketing of business strategie. Hoe kunnen we de juiste beslissingen nemen om de vooropgestelde doelen te bereiken? Uit welke inzichten moeten we onze strategie opbouwen?
De sprekers die dit topic behandelen zijn experts in het begeleiden van bedrijven in het uitstippelen van de strategie waar de meeste return uit terugvloeit.

In het kort: De toekomst is onvoorspelbaar en heeft haar geheimen in pacht. Maar met een stevige strategie kom je al een heel eind ver. De juiste inzichten van waaruit je kan vertrekken zijn hier cruciaal.

Mobile Payment

Wanneer mobiel gebruik groter zal zijn dan desktop gebruik. Dan zullen mensen logischerwijs ook op een andere manier willen betalen voor de zaken die ze kopen. Dit zal sneller gebeuren dan we denken. Zeker wanneer jouw doelgroep jonger is dan 30 jaar. Hoe optimaliseer je nu jouw mobiele payment aanpak om een naadloze customer experience te bieden? Nicolas Mertens geeft hier duiding, achtergrond en tips over.

In het kort: De manier waarop we zullen betalen zal veranderen. Welke keuzes ga jij maken met het oog op de ultieme customer experience.

Bekijk hier de overige 5 topics die op Mobile Day 2015 behandeld zullen worden.