Adidas Eyewear & Travelcoop kiezen voor Think Tomorrow

Alexander Maertens
Door Alexander Maertens Innoveren
Adidas Eyewear & Travelcoop kiezen voor Think Tomorrow

Adidas eyewear benelux en Travelcoop kiezen voor Think Tomorrow

Eind 2011 kreeg Think Tomorrow de vraag van Adidas eyewear Benelux om een campagne op te zetten om hun merk en producten sterker te positioneren op social media. Op 1 februari gaat de Mont Blanc Xpedition dan ook van start.

Het idee is eenvoudig. Een fotowedstrijd met een spectaculaire prijs. Het concept is gebaseerd op de baseline van adidas eyewear "See better, be better". Think Tomorrow zette deze baseline om naar de praktijk. Waar kan je beter zien en je meer voldaan voelen dan op het hoogste punt van West-Europa, nl. de top van de Mont Blanc? Het uitgangspunt van de campagne was geboren. De winnaar mag de Mont Blanc beklimmen en het resultaat van "see better, be better" zelf ervaren.

Om de campagne extra kracht bij te zetten werd Travelcoop ingeschakeld. Zij stippelen de expeditie uit en begeleidt de winnaar in deze uitdaging.Om maximaal het virale aspect aan te moedigen wordt er connectie gemaakt met Facebook. Verder wordt er gericht geadverteerd op sociale netwerken voor een maximaal bereik.



-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?