"Hoe kunnen we de ROI van onze directe communicatie verbeteren, zowel van onze B2B als onze B2C-activiteiten?" Dat was de vraag die Belgacom eind maart stelde aan 5 bureaus.

Na een intensieve competitie besloot Belgacom dat de BBDO Groep die vraag de komende tijd mag beantwoorden. Dit voor het volledige aanbod: de vaste lijnen, mobiele telefonie, internet en digitale TV, zowel voor de zakelijke als de consumentenmarkt. De digitale communicatie wordt verzorgd door Boondoggle, de massamediale campagnes worden verdeeld onder de BBDO Groep en Boondoggle.

Het telecomlandschap beweegt enorm. Nieuwe spelers, messcherpe concurrentie, nieuwe technologische mogelijkheden: de loyalty van klanten bewaren wordt dé grote uitdaging. De aanpak voor Belgacom zal gebaseerd op de specifieke expertise van Proximity BBDO om klantenwaarde te detecteren en op toekomstgerichte en creatieve wijze meetbare resultaten neer te zetten.

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?