Jouw bedrijf online presenteren is een must voor elke ondernemer. Online marketing is de volgende logische stap. Maar hoe pak je online marketing op een professionele manier aan en wat moet je doen om het maximale uit je budgetten te halen? Op maandag 14 december (Stadsbrouwerij De Koninck - Antwerpen) nodigt OMCollective je uit voor de inspiratiesessies, een dag in de wereld van online marketing en visibiliteit. Bloovi deelt hiervoor graag 9 tickets uit aan iedereen die deelneemt aan de pol..

Customer Journey, Retentie & Loyalty, Webanalytics en Social staan centraal

Tijdens deze inspiratiesessie krijg je informatie over verschillende aspecten van de online marketing wereld, hoe je jouw business hiermee kan laten groeien en op het einde van de rit een sterkere speler op de markt wordt.

Tijdens de verschillende presentaties en cases vertellen inspirerende sprekers van OMCollective gepassioneerd over customer journey, retentie & loyalty, webanalytics en de social kanalen, en allemaal aan de hand van concrete cases. Geen holle woorden, maar reële resultaten en praktische tips waar je zelf mee aan de slag kan of waar je de hulp van een professional kan voor inschakelen.

En daar bovenop komt internationale spreker en conversion rate optimization goeroe Rich Page uit de VS, vertellen hoe je meer leads en in the end, meer sales uit jouw website kan halen. Benieuwd naar zijn aanpak? Jij kan er ook bij zijn! 

Bloovi mag 9 tickets uitdelen!

Bloovi mag dankzij OMCollective 9 tickets uitdelen, deze worden geloot uit iedereen die aangeeft waar zijn/haar uitdagingen liggen voor 2016. Vul onderstaande poll in en maak zo kans op deze inspiratiesessie.

Praktisch

We voorzien 3 grote thema’s: Customer Journey, webanalytics en de social kanalen. Je kan op maandag 14 december kiezen welke van de trajecten/sessies je wil volgen. De OMCollective inspiratiesessie start om 15u. Bekijk hier het programma.