Bloovi stelde dit jaar het meest indrukwekkende eventprogramma ooit samen:

Bloovi stelde dit jaar het meest indrukwekkende eventprogramma ooit samen:
Volg Bloovi ook op Twitter!

donderdag 28 april 2016

Het WebTomorrow Programma is compleet. Het was een gigantisch werk om 50+ sprekers samen te brengen, verschillende topics uit te denken, passende sprekers te zoeken met een inspirerend verhaal die bovendien nog eens de nodige expertise hebben. Maar nu zijn we heel erg trots dat we jou het volledige aan je kunnen voorstellen!

Inspirerende voormiddag

De voormiddag bestaat uit inspiring talks van deze toppers:

  • Vlerick Professor - Stijn Viaene (BE)
  • Founder of YouPorn - Fabian Thylmann (DE)
  • Director of Marketing bij IBM - Scott Neuman (CZE)
  • Vice President Marketing bij Marketo - Liz Smith (US)
  • General Manager and VP, EMEA bij Turn - Richard Robinson (UK)
  • Editor in Chief bij Schibsted Media Group - Fredric Karén (SE)
  • Artist & Innovator bij Studio Roosegaarde - Daan Roosegaarde (NL)
  • Bekijk de volledige voormiddagtrack

3 podia en 3x zoveel inzichten tijdens de namiddagtracks 

Bekende gezichten uit de digitale sector die andere bekende koppen interviewen: klinkt als iets voor jou? Dan zal je zeker je hart ophalen in onze namiddagtracks, opgezet rond deze 3 topics op 3 verschillende podia. Bekijk de namiddagtracks.

Bij Bloovi deden we eens een rondje om te luisteren naar welke sessies iedereen uitkijkt.

Naar deze sessies en talks kijkt Olivier het meest uit:

  • “The One million EURO Club?” met onder meer Omar Mohout, Jeroen De Wit, Jonathan Cornelissen en Jan-Willem Rombouts.
  • “How to deal with disruption and innovation in large companies” met namen als Saskia Van Uffelen, Martine Tempels en Tom De Ruyck.

Pieter is het meest enthousiast over deze sessies en talks:

  • “The role of the CMO in 2017 and beyond” met onder meer Christophe Jacques, Mark Wheeler (UK) en Olivier Van Duüren (BE).
  • “How Customers Are Driving a Once in a century Shift in Business Models” van Tien Tzuo (US)

Daphné is dan weer vooral geïnteresseerd in deze sessies en talks: 

  • “How to build longterm, personalized relationships with your customers?” met onder meer Johan Verhaeghen van Human Interface Group, Philippe Coulon van Airbnb en Philippe Neyt van Corona Direct.
  • “Why 2016 will be the year of VR (Virtual reality) and what to expect from VR.” met onder meer Wim De Preter van De Tijd, Piet Sonck van Samsung Electronics en Pieter van Leugenhagen van Yondr.

Thomas kijkt reikhalzend uit naar deze sessies en talks:

  • “7 Essentials of successful innovation for Corporates and Startups” van Quintin Schevernels (NL) autur en startup coach.
  • “Actionable Insights which we can learn from 5 successful Belgian Startups.” de talk van Omar Mohout.

Magali vindt deze sessies en talks alvast het meest interessant:

  • Will your Startup become the Next Unicorn? De talk van Niek De Taeye en Alain De Taeye
  • “Actionable Insights which we can learn from 5 successful Belgian Startups.” de talk van Omar Mohout.

Wil jij deze massale stroom aan kennis en waardevolle inzichten zeker niet missen? Bestel dan nu je WebTomorrow ticket en beleef The Impact of Digital op 16 juni!

Tags: .



Over Marnik D'Hoore


Marnik D'Hoore

Marnik is een gepassioneerd ondernemer. Hij is founding CEO van Bloovi en Bloovi Me.

Hij focust zich op eigen business ideeën waarin hij sterk gelooft om daar een bedrijf met toekomst rond uit te bouwen. In een vorige carrière was hij oprichter van bSeen -en na de fusie met Netlash- mede oprichter van web agency Wijs (Gent).  Marnik spreekt regelmatig omtrent ondernemerschap.

Volg mij


Bekijk volledig profiel