Vermijd dat uw commerciële e-mails verstrikt raken in de spamfilter van uw klanten. Spammen is in de eerste plaats een onethische manier van communiceren. Mensen zomaar ongevraagd lastigvallen met e-mails is NOT DONE. U beschadigt er uw reputatie mee. En dat kost u op lange termijn klanten.

Maar ook op korte termijn vermijdt u best dat label. Want wie herhaaldelijk door service providers en gebruikers gevlagd wordt als een spammer, verhuist heel snel naar de zwarte lijst. Zodra uw IP-adres daar geseind staat, kunt u geen mails meer versturen. Ook geen normale. Bovendien is de procedure om van die lijst gehaald te worden lastig, lang en soms ook duur.

De tips die je uitgelegd krijgt in de whitepaper:

  • Volg uw bounces op
  • Throttle uw e-mail
  • Vermijd spamwoorden
  • Gebruik een normale lay-out
  • Vermijd exact dezelfde e-mails
  • Controleer de technische instellingen van uw server
  • Gebruik uw e-mailprogramma correct
  • Maak uitschrijven eenvoudig

Spam schuilt in een klein hoekje

Spamcontrole is voor het grootste deel een geautomatiseerde taak. Verschillende softwareprogramma?s op de servers van Internet Service Providers (ISP) checken een hele reeks parameters en beoordelen op basis daarvan of uw e-mail wel een normaal bericht is.

Die filters houden alleen rekening met voorgeprogrammeerde criteria. Ze kunnen uw mail dus niet interpreteren. En dus is het perfect mogelijk dat een correcte reeks berichten verstrikt geraakt in die filter omdat u hem verstuurd hebt zoals een spammer dat doet.

Vul hieronder je naam en E-mail in om de whitepaper gratis te downloaden.

-- --

Vond je dit artikel waardevol? Deel het dan hieronder via Twitter, Facebook of Linkedin.

Volg je @bloovi al op Twitter? #bloovi