Creating Customer Love: een concrete blik op de fusie van Invisible Puppy en Happifish

Magali De Reu
Door Magali De Reu Innoveren
Creating Customer Love: een concrete blik op de fusie van Invisible Puppy en Happifish

Vorige week raakte bekend dat Invisible Puppy en Happifish de krachten bundelen. Met de gezamenlijke visie ‘customer centric marketing’ fuseren de twee bedrijven tot Invisible Puppy nv. Maar wat betekent de fusie concreet? Wat verandert er? Bloovi zat samen met Mathieu Lanssens, senior digital strategist en managing partner.

Marketing match made in heaven

Waarom de 2 bedrijven precies besloten om hun expertise onder een dak te plaatsen? “De combinatie van de digitale strategie en marketing know-how van Invisible Puppy enerzijds en de content marketing + marketing automation expertise van Happifish anderzijds bleek een match made in heaven,” vertelt Lanssens.

Met de gebundelde krachten wil Invisible Puppy zowel middelgrote als grote bedrijven begeleiden in het hele transformatietraject richting moderne en digitale marketing. Voortaan gebeurt dat onder de baseline ‘Creating Customer Love’.

1 missie, 6 aparte diensten

De nieuwe aanpak vertaalt zich naar 6 concrete diensten: online strategie, content marketing, inbound marketing, coaching, marketing automation en optimalisatie. “Eind 2015 zijn er steeds meer bedrijven die marketing op een nieuwe en moderne manier willen aanpakken,” gaat Lanssens verder. “De nood van onze klanten naar marketing automation expertise is groot. Dus kunnen we haast stellen dat de fusie op vraag van hen gebeurde.”

Dat Invisible Puppy klaar is om marktleider op vlak van relevante marketing is dus duidelijk. “We willen dankzij gedreven strategen en marketers het meest employee centric agency uitbouwen tot dé referentie binnen digital marketing,” klinkt het.