Daarom is DMA dé kans om je samenwerkingen te versterken

Pieter De Moor
Door Pieter De Moor Innoveren
Daarom is DMA dé kans om je samenwerkingen te versterken

De Digital Marketing Awards buzz-molen draait op volle toeren. Zeker nu de shortlist van de geselecteerde cases bekend is. Terwijl de meeste genomineerden al aan het dromen zijn van goud, is dit het uitgelezen moment om in (inter)actie te schieten!

Wanneer erkenning rijmt met opportuniteit

De goede samenwerking tussen bedrijven en adverteerders wordt op deze avond beloond. Maar daar blijft het voor jou niet bij.  Want dit is nu net een mooie opportuniteit om jullie relatie agency - adverteerder verder uit te bouwen. Om te praten over de volgende campagne. Of over een uitgebreidere samenwerking.

“Halen agencies & adverteerders niet alleen erkenning uit deze avond, maar ook hechtere samenwerkingen en meer business?
Wel, dan is deze avond voor ons geslaagd.”
Marnik D’Hoore - Bloovi

Natuurlijk is het ook gewoon fijn om als team (agency & adverteerder) op het podium te staan. En de vele felicitaties in ontvangst te nemen voor een campagne waar jullie samen aan werkten.

Lounge setting met het oog op optimaal netwerken

De locatie, een voormalige kerk, gaan we zo inrichten zodat het netwerken en de interessante gesprekken haast vanzelf komen. De luchtige sfeer wordt mede verzorgd door 2 vrouwelijke DJ’s. Zij zetten eerder Tomorrowland op zijn kop. Oh, en hebben we je al verteld dat we ook een Gin Tonic Bar voorzien? Kwestie van het plaatje compleet te maken.

Ontdek hier het programma van de Digital Marketing Awards Night.

DMA