foto: shutterstock.com

Data is enorm belangrijk. Het kan je vertellen wanneer potentiële afhaken, wat ze leuk of irritant vinden op jouw website of wanneer ze het meest actief zijn. Maar als je data niet gecentraliseerd wordt dan heb je als bedrijfsleider een probleem. Hoe kan je beslissingen gefundeerd nemen op basis van data die niet volledig is? En hoe zorg je ervoor dat de juiste data bij de juiste mensen terecht komt? Deze slideshare helpt je op weg:

Een gepersonaliseerde aanpak die consumenten on- en offline perfect bereikt en relevant en up-to-date blijft. Iedere klant eist het en heel veel bedrijven dromen ervan. Toch hoeft zo'n aanpak niet moeilijk te zijn. Bedrijven moeten echter wel rekening houden met deze factoren:

  • Data silos (data die verspreid zit doorheen het bedrijf) zou publieke vijand nummer 1 moeten zijn van elk bedrijf dat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel draagt 
  • Context Marketing (waar klanten op het juiste tijdstip, kanaal en plaats worden bereikt) moet niet persé moeilijk te zijn eens je verstaat wat de veel voorkomende struikelblokken zijn. 
  • Jij (en jij alleen) hebt de macht om consumenten de gepersonaliseerde aanpak te geven die je altijd al hebt willen geven. 

Benieuwd om meer te weten? Download deze slideshare om te weten hoe je jouw data beter kan gebruiken, hoe je jouw klanten kan overdonderen en hoe je jouw concurrentie op deze manier voor kan blijven. 

Download whitepaper