Kinderen hebben meer en meer eigen koopkracht en beïnvloeden meer dan ooit de aankopen van de hele familie. Kinderen zijn ook toekomstige consumenten, en de merkvoorkeuren die ze ontwikkelen bepalen hun keuzes in hun later leven. 
Kinderen zijn ook een 'digital first'-generatie. Digitale media dragen hun absolute voorkeur weg.

Redenen genoeg dus om zich als marketing professional of digitale strateeg in deze doelgroep en hun digitale levensstijl te komen verdiepen op dit unieke event! 

Wat mag je verwachten?

In de voormiddag bekijken we het onderwerp met een theoretische bril en krijg je van de beste experts en academici antwoorden op vragen als:

  • Wat zijn de belangrijkste trends in digitale kids marketing?
  • Welke impact zal de komende Europese Regelgeving hebben op data-collectie van kinderen? (brandend actueel!)
  • Hoe herkennen en interpreteren kinderen online en mobiele reclame?
  • Wat is OK en niet OK als je naar kinderen communiceert? Wat werkt en wat werkt niet?

Tijdens de namiddagsessies leren we van de besten, met winnende cases van toonaangevende bedrijven en organisaties.

Een mooie line-up van sprekers

Topsprekers uit binnen- en buitenland van innoverende spelers in de industrie, kids marketing agencies en de academische wereld delen hun inzichten met het publiek. In de line-up: digitaal strateeg Tom Reding van Studio 100 (en voorheen van BBC), auteur en professor Michel Walrave, kids marketing goeroe Christopher Schering, innovator Jelle Van de Velde van Cartamundi Digital, om er maar enkele te noemen.

Bekijk het volledige programma op de digitalkidsmarketing.com website.

Een organisatie van Dreammachine Kids

Dreammachine Kids is niet aan haar proefstuk toe wat het organiseren van conferenties ivm digitale kids marketing. Zo organiseerde het bedrijf dit jaar al een reeks kortere conferenties over het thema.
 Dreammachine Kids is een digital marketing agency met een gespecialiseerde kids-afdeling. Voor de organisatie van dit congres kon Dreammachine Kids rekenen op de steun van Bloovi. 

Super Early Bird tot 31 augustus

  • Standaard prijs: € 399
  • Super Early Bird (tem 31 augustus): slechts € 249 (€ 150 korting)! Wees er snel bij!
  • Website van het congres: www.digitalkidsmarketing.com