Stel je voor dat je de wereld van morgen kan zien, begrijpen en mee-maken. Zouden we ons dan beter kunnen voorbereiden op wat komen gaat? De laatste jaren heeft technologie onszelf, hoe we leven en werken drastisch veranderd. Om die toekomst beter in te schatten en strategisch voordeel te behalen organiseren we jaarlijks WebTomorrow. Vanaf dit jaar een 2-daags top event waar we als Bloovi beloven de toekomst kan zien, begrijpen en mee-maken.

WebTomorrow is about transition.
The digital impact on our economy & society.

Hoe verandert onze manier van Marketing doen voor jou als marketeer

Als marketeer kom je zeker aan jouw trekken: twee dagen lang hebben we het over hoe marketing evolueert en zoeken we waar het nieuwe goud ligt. Netjes opgedeeld in twee verschillende topics per dag: Maximize your marketing today & Accelerate tomorrow.

  • Dag 1: Hoe kan je jouw marketing optimaliseren met neuromarketing, data, customer centricity, persuasive design, storytelling,...
  • Dag 2: Hoe ziet marketing er in de toekomst uit en hoe kan je jouw organisatie daar op voorbereiden.

In de marketing track die doorheen de 2 dagen loopt. Hebben we voor talks gekozen die gaan over de zaken waar jij en ik vandaag de dag met bezig zijn. De zaken waarmee we vandaag struggelen en de aanpak en strategie waarmee we op lange termijn succesvol kunnen zijn.

> Bekijk hier welke sprekers in hun marketing talks jou de modellen en visie zullen aanreiken waardoor je nog succesvoller wordt in jouw job.

Innovatie als de driver van nieuwe business. Hoe kan jouw bedrijf hiermee aan de slag?

Hoe zal artificial intelligence, AR, VR, blockchain, IoT en robotica een nieuwe standaard creëren in ons leven waarin alles razendsnel verandert?

Enkele maanden geleden schreef Bloovi nog over “Innovatie is geen afdeling. Het is een mindset die deel moet uitmaken van je bedrijfscultuur”. Maar hoe vertaal je dit nu in de praktijk? Welke zijn de leading bedrijven die hier al successen geboekt hebben? Hoe pak je dit aan binnen jouw eigen kleine of grote bedrijf? Binnen jouw team? Hoe kan je dit zelf opnemen in jouw dagdagelijkse manier van werken? Antwoorden op deze vragen vind je bij de sprekers op WebTomorrow, maar ook gewoon bij andere deelnemers.

> Bekijk hier welke WebTomorrow spreker jou zullen meenemen in hun innovatie-verhaal.

Wat kunnen we leren van andere ondernemers, visionairs en leiders anno 2017

Leer van ondernemers, en visionairs over ‘true leadership’, industrie 4.0, maker movement,
HR, bedrijfs culturen, groei, scaling …

“Als je toch van plan bent om na te denken. Denk dan in elk geval groot.” Dit moet zowat in de keuken van Naveen Jain’s moeder gehangen hebben. Groter dan een bedrijf starten op basis van materialen die je zal ontginnen op de maan kan je moeilijk gaan. Lees meer over wie Naveen Jain (IND) precies is. De ondernemen track op WebTomorrow topic behandelt deze think big visie maar heeft ook aandacht voor alle struikelblokken je tegenkomt op het pad naar succes. Enkele sprekers hebben opvallende parcours afgelegd en willen graag hun ervaringen daaruit delen.

> Ondernemen start bij jezelf of bij geïnspireerd raken door iets of iemand. Ontdek wie jou op WebTomorrow kan inspireren op het vlak van ondernemen!

Hoe verandert onze samenleving door de nieuwste innovaties en hoe verandert dat onze manier van omgaan met klanten, werknemers en onszelf?

“Wat is de impact van technologie op ons gedrag?”

Alle technologische evoluties en revoluties samen veranderen ons gedrag. Positief en negatief. Hoe moeten we daar als mens, werknemer, leider of maatschappij met om gaan? Deze zaken worden onder de loep gehouden door enkele topsprekers die hun kijk op deze impact zullen geven.

> Welke richting gaan we als maatschappij uit door deze digitale evoluties? Deze sprekers zullen er jou meer over vertellen.

Vier sprekers die je moet gezien hebben!

Austin Knight (US), werkt voor Hubspot en zal op WebTomorrow in de marketing track zijn visie op “design is not art” uit de doeken doen.

Guy Wollaert (BE), voormalig topman bij Coca-Cola, die ondermeer Cola Light in België populair gemaakt heeft! Guy zal het hebben over hoe je innovatie kan managen in kleine en grote bedrijven.

Tamara Lohan (UK), startte samen met haar man, na het publiceren van een reisboek rond stijlvolle hotels een reisbureau. Ken jij nog een reisbureau? Tamara maakte dus ook de switch naar digitaal en hoe! Tamara brengt haar succesvolle ondernemersverhaal en alle ups en downs die bij dat parcours naar boven kwamen op WebTomorrow.

Frank Van Massenhove (BE), moeten we Frank nog voorstellen? Frank is een sterk leider. Dat heeft hij toch al meermaals bewezen. Maar hoe breng jij als manager meer leiderschap in jouw organisatie? Hoe kan je nog beter omgaan met jouw personeel? Dat zijn de vragen die Frank gaat beantwoorden op WebTomorrow.

> 4 topics en 4 steengoede sprekers. Ontdek alle sprekers en het programma hier.


WebTomorrow 2017