Met een nieuwe masterclass over Innovative Marketing reikt Duval Union Academy de belangrijkste tools aan die marketeers en bedrijfsleiders helpen bij het snel en adequaat schakelen in een sterk en snel veranderend marketinglandschap. Interesse? Inschrijven kan hier.

De nieuwe opportuniteiten die er vandaag zijn om aan betere - lees innovatieve - marketing te doen, worden nog veel te weinig benut. Het deed Carole Lamarque, founding partner van Duval Union Academy, besluiten om een nieuwe masterclass in het leven te roepen. “Omdat het veel marketeers en bedrijfsleiders aan de juiste skills ontbreekt”, luidt haar motivatie. “Immers, hoe beter de toolbox is gevuld, des te meer problemen zij snel kunnen oplossen.”

Digitale boot niet missen

Verwacht vooral geen old school marketing, wel een brede waaier aan tools die de cursisten nadien in staat moet stellen innovatieve marketingtechnieken toe te passen. Het is vooral bedoeld voor gepassioneerde professionals die in geen geval de digitale boot willen missen en zich niet (langer) willen laten afschrikken door disruptieve innovaties in de markt. Hoe blijf je innoverend op marketing- en communicatievlak waardoor een bedrijf groei kan blijven genereren, is dan ook het uitgangspunt van dit 13 sessies tellende programma.

Het grote verschil met andere opleidingen is dat er bij Duval Union Academy altijd een vernieuwend kantje aan moet zijn”, verduidelijkt Carole Lamarque. “We hebben een unieke propositie, en die is dat wij al les kunnen geven over materie die nog niet op papier staat, waar het eerste boek nog over geschreven moet worden. Dat is meteen ook de reden waarom we de Academy hebben opgericht.”

Oude kennis combineren met nieuwe

“Academisch onderbouwde kennis is één zaak, die blijft onontbeerlijk, maar onze missie is om die oude marketingtechnieken te gaan combineren met wat wetenschappelijk nog moet bewezen worden. Onze gastdocenten zijn sowieso allemaal experts uit de praktijk die hun passie voor innovatieve marketing graag met anderen delen.”

“Wie onze masterclass heeft gevolgd, kan nadien een baanbrekend marketingplan opstellen en zich daarmee makkelijker onderscheiden van de concurrentie. En wie weet dat één van die cursisten het eerste boek schrijft over de vernieuwende ideeën die zij bij ons hebben opgepikt.”

Volgende week verschijnt op Bloovi een uitgebreid interview met Carole Lamarque.

Elke tweede inschrijving van hetzelfde bedrijf geniet 50% korting.
Geïnteresseerd? Surf dan snel naar de website

WAT?
Innovative Marketing- The latest marketing equipment you need

WANNEER?
Van 15 september tot en met 15 december
13 sessies, telkens op vrijdag

WAAR?
IMC Duval Union Academy
Ankerrui 9, Antwerpen