Het programma van WebTomorrow 2017 is compleet. De laatste sprekers werden toegevoegd en de talks zijn bepaald. Het aftellen naar 8 en 9 juni is nu écht begonnen. Benieuwd naar wie er allemaal op het programma staat?

Onze bezoekers bevestigden het al: het programma van WebTomorrow 2017 is er eentje van een hoog niveau! Maar liefst 38,1% geeft aan bij aankoop van een ticket dat het ijzersterke programma voor hen doorslaggevend was. Op het podium van WebTomorrow staat dit jaar wederom heel interessant volk: meer dan 30 internationale topondernemers, innovatieve marketeers, waanzinnige visionairs en trendwatchers, zowel uit eigen land als uit het buitenland.

In een recente poll onderzochten we naar welke spreker onze bezoekers uitkijken. Wat blijkt? De Ierse marketing visionair en auteur Gerry McGovern is ontzettend populair. Hieronder belichten we nog enkele highlights uit het programma:

Werelddenkers

Naveen Jain (IND)

Deze selfmade miljardair en Silicon Valley ondernemer heeft wilde plannen. Hij richtte in 2010 Moon Express op en staat op het punt om nog dit jaar naar de maan te gaan. Zijn uiteindelijke doel is om wereldproblemen op te lossen door middel van innovatie. Een boeiende man, met ongelooflijk interessante verhalen. Naveen Jain vertelt in zijn talk op WebTomorrow hoe jij grootser kan dromen én je dromen kan doorzetten.

Rutger Bregman (NL)

Nederlands filosoof kijkt uit naar WebTomorrow 2017. Hij neemt jou op 9 juni mee in het grote vraagstuk rond een universeel basisinkomen voor iedereen. Is het mogelijk? Hoe lopen testtrajecten? Wat zijn de voordelen en nadelen? Wat is de impact? Hoe kan dat tot stand gebracht worden? Allemaal vragen die Rutger zal beantwoorden tijdens zijn talk.

>> Bekijk het volledige programma

Marketing futuristen

Jeremy Waite  (UK)

Volgens IBM Watson-evangelist Jeremy Waite zal marketing er binnen vijf jaar helemaal anders uitzien. Die marketingevolutie zal echter veel sneller gaan dan vijftien jaar geleden. Jeremy gelooft tevens dat AI een grote rol zal spelen in deze veranderingen. Tijdens zijn talk heeft hij het over hoe je als bedrijf voordeel haalt uit deze alsmaar veranderende wereld.

Bart De Waele (BE)

Wie in België digitale marketing zegt, zegt daarmee gelijk ook Bart De Waele. Bart is dé referentie voor digitale marketing  in België, al jaren predikt hij over digitale innovatie en komt hij met de beste marketingtheorieën. Op WebTomorrow brengt hij voor het eerst zijn gloednieuwe verhaal. 

>> Bekijk het volledige programma

Auteurs

Tony Crabbe (Uk)

Al sinds 2014 pleit bedrijfspsycholoog en auteur Tony Crabbe voor een hervorming van de manier waarop we onze tijd en werk indelen. Hij heeft een hekel aan het woord time-management en schreef zijn ideeën in zijn boek ‘Nooit meer druk’. Zijn visie is een duidelijke tegenreactie op de vele boeken en goeroes over timemanagement. Op WebTomorrow heeft hij het over praktische tips en inzichten om het minder druk te krijgen en beter om te gaan met informatieverwerking.

Peter Decuypere (BE)

Marketing gaat over God, Jezus en de Heilige Geest! Marketing gaat ook over het creëren van connectie. Twee statements door filosoof, event organiser, auteur  en event consultant Peter Decuypere en het begin van een uitgebreid marketingverhaal. Hij brengt op WebTomorrow een inspirerende talk en keynote waarin hij zijn kennis, ervaring en passie toelicht. Weet wel: een bezoek aan de Albert Heijn (of eender welke winkel en event) zal hierna nooit meer hetzelfde zijn.

Allard Droste (NL)

Allard Droste bouwde het Rotterdamse metaalbedrijf Aldowa om tot een specialist in aluminium gevelplaten. De omzet van Aldowa steeg zelfs tijdens de crisis met 15 procent en is 10 jaar vervijfvoudigd. Dat kregen ze voor elkaar door hun werknemers in de geest van Ricardo Semler zoveel mogelijk vrijheid te geven. Droste schreef een boek ‘Semco in de Polder’ over zijn ervaringen. Allard komt op WebTomorrow praten over zijn ervaringen en successen. Die deelt hij graag met jou.

Herman Konings (BE)

Herman Konings, bouwjaar 1964, is master in de theoretische psychologie (KU Leuven) en beheerder van het Antwerpse trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing/nXt. Als trendanalist en consumentenpsycholoog geeft Herman regelmatig consults, workshops en lezingen aan bedrijven, genootschappen, overheden en het hoger onderwijs over trendverschuivingen en toekomstverwachtingen. Op WebTomorrow neemt hij jou mee in een verhaal van passies en interesses, van trends en toekomstverwachtingen, van wat is en wat zal zijn.

>> Bekijk het volledige programma

Meer te weten komen over WebTomorrow 2017? Bekijk deze artikels: