Facebook likers. Waarom liken ze je? En plots niet meer...? - INFOGRAPHIC

Facebook likers. Waarom liken ze je? En plots niet meer...? - INFOGRAPHIC
Volg Bloovi ook op Twitter!

woensdag 26 december 2012

Voor brands en adverteerders die op Facebook zitten is het enorm belangrijk om een kritische massa aan Facebook page-likers te hebben. Zo hebben ze een krachtig kanaal op met hen te communiceren. Waardoor worden mensen nu overtuigd om een Facebook-pagina te liken? En welke return verwachten Facebook likers voor het geven van hun like? Deze infographic toont je wat mensen overtuigt en motiveert om liker te worden, …én te blijven!

Deze infographic toon ook….

  • Waarom mensen een Facebook page UNliken
  • 3 manieren hoe je non-likers kan overtuigen
  • Waarom mensen zich soms schamen om een pagina te volgen
  • Waarom mensen een FB-page liken, maar nooit het bedrijf erachter  zullen kopen

* Bloovi zoekt voor u de meest interessante infographics op het web. Deze komt van lab42.

Tags: , , , .



Over Marnik D'Hoore


Marnik D'Hoore

Marnik is een gepassioneerd ondernemer. Hij is founding CEO van Bloovi en Bloovi Me.

Hij focust zich op eigen business ideeën waarin hij sterk gelooft om daar een bedrijf met toekomst rond uit te bouwen. In een vorige carrière was hij oprichter van bSeen -en na de fusie met Netlash- mede oprichter van web agency Wijs (Gent).  Marnik spreekt regelmatig omtrent ondernemerschap.

Volg mij


Bekijk volledig profiel