Freddie en Sporza lanceren #10jaarSporza campagne

Bloovi Redactie
Door Bloovi RedactieInnoveren
Ook via Facebook houden we jou op de hoogte over everything digital. Volg ons nu!

Sporza bestaat tien jaar en daar mocht wel iets speciaal voor opgezet worden. Sporza nam Freddie onder de arm voor hun #10jaarSporza-campagne. Via een online platform en reclamespots kunnen de fans hun favoriete sportmoment zelf herbeleven.

Sporza-momenten herbeleven

"Onze opdracht was duidelijk: Interactie met de kijker, liefst digitaal, opgebouwd rond historische Sporza-momenten en reclamespots ter ondersteuning. Daarmee gingen we aan de slag. Na enkele brainstorms kwam de rode draad 'herbeleef je eigen historisch Sporza-moment' bovendrijven." weet Elke De Vilder te zeggen. 

Origineel & creatief

Zo wil Sporza de fans hun favoriete sportmoment opnieuw doen beleven op een originele en creatieve manier. Met de #10jaarSporza campagne maken ze ten volle gebruik van interactie, social media en de nostalgische tendens. 

Hieronder kan je de video's bekijken: