Hoe ziet de toekomst van online advertenties er uit?

Ook via Facebook houden we jou op de hoogte over everything digital. Volg ons nu!

dinsdag 3 februari 2015

Marnik D’Hoore sprak met Filip Lauweres, Global Managing Director Marketing Automation bij Ignition One, over de toekomst van online advertenties. Het werd een interessant gesprek over hoe algoritmes, programmatic buying & hyper personalisatie hun weg vinden naar de online advertentiemarkt. Het is duidelijk, online ads hebben een mooie toekomst

Wil je écht alles weten over de komende trends in online advertising? Dan moet je zeker naar WebTomorrow komen. Filip gaat op deze conferentie (10 maart in Gent) dieper in op deze heel interessante materie en zal enkele trends aangeven die je als online marketeer absoluut niet mag missen. 

Tags: .



Over Marnik D'Hoore


Marnik D'Hoore

Marnik is een gepassioneerd ondernemer. Hij is founding CEO van Bloovi en Bloovi Me.

Hij focust zich op eigen business ideeën waarin hij sterk gelooft om daar een bedrijf met toekomst rond uit te bouwen. In een vorige carrière was hij oprichter van bSeen -en na de fusie met Netlash- mede oprichter van web agency Wijs (Gent).  Marnik spreekt regelmatig omtrent ondernemerschap.

Volg mij


Bekijk volledig profiel