De massale shift van reclamebudgetten naar digitale campagnes en media, zorgt voor een grote nood aan communicatie- en marketingverantwoordelijken met digitale kennis.

"Met dit postgraduaat bieden we elke geïnteresseerde de mogelijkheid om in de digitale reclamewereld te stappen," aldus Patrick Marck, general manager van IAB Belgium. Het postgraduaat loopt over 25 lesavonden gegeven door experten uit de sector en wordt georganiseerd in samenwerking met de Provinciale Hogeschool Limburg (PHL).

Het postgraduaat Digitale Marketing behandelt alle relevante en essentiële aspecten voor het ontwikkelen van een succesvolle digitale marketing- en communicatiestrategie, met inbegrip van de interactieve tools en channels. Deze opleiding richt zich tot alle geïnteresseerden die digitale marketing in hun huidige of toekomstige functie op een efficiënte en doordachte wijze wensen te integreren.

De 25 lesavonden behandelen strategie en planning, branding, performance en web analytics. De eerste lessen starten op 25 september 2012 in Hasselt en lopen tot april 2013. Het inschrijvingsgeld bedraagt 1.250 euro. Het Postgraduaat Digitale Marketing wordt ondersteund door KBC, JBC en Z Staffing.

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?