Knewledge onthult nieuwe identiteit

Bloovi Redactie
Door Bloovi Redactie Innoveren
Knewledge onthult nieuwe identiteit
Ook via Facebook houden we jou op de hoogte over everything digital. Volg ons nu!

Knewledge, het Luxemburgse webmarketing agentschap opent een kantoor in Brussel en onthult haar nieuwe identiteit.

Kantoor in Brussel

Knewledge versterkt haar activiteiten door een kantoor te open in Brussel. Het is Wouter Schikhof, ex-performance manager bij Havas Media, die aan het hoofd zal staan.

"Sinds jaren, constateren wij een verandering in de vraag van adverteerders naar algemene visie op Digitale Performance", legt Gérald Claessens uit, Oprichter en CEO van Knewledge. "Wij beantwoorden momenteel aan deze vraag van Luxemburgse adverteerders maar, wij werken ook voor verscheidene Belgische adverteerders, en wij schatten in dat het tijd was om voltijds aanwezig te zijn, in België, om hen beter te bedienen."

100% Digital Performance

Knewledge werkt, zonder onderbreking,  aan het verbeteren van de zichtbaarheid en prestaties van websites door het beheer van hun SEA, affiliate- en SEO campagnes. De veranderingen in het online media landschap heeft hen zich ook doen specialiseren in mobiel adverteren, video advertenties (YouTube bijvoorbeeld), en sociale media. Dit alles wordt gecontroleerd vanuit Google Analytics account die volgens de regels van de kunst zijn opgezet. Het totaal pakket aan diensten wordt samengevat in de nieuwe slogan: Knewledge - Digital Performance!

Een nieuwe website en logo

Het najaar 2013 is ook de gelegenheid voor Knewledge om haar nieuwe website voor te stellen.
"Eigenlijk meer dan een nieuwe website, want de volledige huisstijl van Knewledge werd herzien," verduidelijkt Gérald Claessens.

Het luikse agentschap Epic stond ook in voor de ontwikkeling van het nieuwe logo waarin de K van Knewledge zich als een pijl naar de toekomst buigt. "Zoals het team van Knewledge zich in alle bochten wringt om hun klanten vooruit te helpen op het gebied van web marketing!," voegt Gérald Claessens er al lachend aan toe.

Knewledge, een team van ambachtslieden

"Als we over Performance Marketing spreken, dan is het noodzakelijk om case per case te werken om het beste resultaat te kunnen neerzetten. Er zijn veel vaardigheden en ervaring voor nodig om dit doel te bereiken. Ik vervoeg een team die over al deze kwaliteiten beschikt," zegt Wouter Schikhof, de nieuwe Country Manager van België.

Het team van Knewledge, dat werd opgericht in 2009 door Gérald Claessens (oprichter van PublicityWeb (Search agency) en Directeur van Hi-Media Belgique (Internetregie ), werd snel uitgebouwd met allereerst Raphael Goblet en Anouchka Canty (ex-PublicityWeb / Netsociety) en vervolgens Claudia Kosny en andere senior profielen zoals Vinciane Born, Karen Girardin en François Altwies. Vandaag is Knewledge meertalige, dynamisch, proactief en gepassioneerd team. Klein maar met pit!

Meer informatie: www.knewledge.com