Google Analytics User Conferece, het event op 27 augustus in Brussel, loopt als een trein. Ondertussen zijn er al meer dan 200 ingeschreven, loopt deze week de vroegboekkorting van -74 € af en is het programma met 14 sessies is bijna volledig compleet. Tijd voor een overzicht.

Tot nu vrijdag nog – 74 € korting

Bekijk het uitdagende programma en de verschilende topics die aan bod komen bij het Google Analytics User Conference. Tot nu vrijdag 17 uur loopt de vroegboekactie met -74 €  korting.

Wat mag je van GAUC 2015 verwachten?

Geen overbodige theorieën, heel praktisch gericht! Bekijk hier het programma. De conferentie brengt de nieuwste strategieën & praktische cases:

  • De insteek: de conferentie brengt de nieuwste strategieën op een praktische manier om Google Analytics gebruikers nieuwe en waardevolle inzichten mee te geven naar huis. 

  • De sprekers: Google België nodigt de partners uit met een GACP label. Dit label wordt toegekend aan dienstenleveranciers waarvan hun Google Analytics expertise hoog aangeschreven staat. Daarnaast selecteren we cases, bedrijven en analisten die een inspirerend en waardevol verhaal brengen. (Handig lijstje van alle GAUC sprekers)
  • Het doel: Je zal de ROI van al je online campagnes een extra boost geven dankzij de nieuwe inzichten. Dankzij het delen van methodes en nieuwe features van Google Analytics ga je meer uit deze tool halen!

Welke topics komen aan bod



1. Universal Analytics: We leggen uit hoe je kan overgaan van Web Analytics naar Universal Analytics, hoe je het maximale uit Universal Analytics kan halen en hoe Google Tag manager hierbij kan helpen.

2. Enhanced E-commerce: We delen heel hands-on gouden trucjes en methodes om het shop- & betaalgedrag van je klanten te analyseren en de nodige ingrepen te doen. Ontdek hoe je meer klanten aan je kan binden op het einde van jouw funnel. Een niet te missen talk.

3. Measurement: Tips en methodes om cross device measurement & remarketting te doen slagen over alle devices heen. Hier vind je naast hands-on methodes ook cases op inspiratie op te doen.


4. Rapporteren en visualisatie: Hoe kan je zo efficient mogelijk rapporteren en jouw data omzetten in waardevolle analyses. We delen methodes en tools.

5. Dimension Widening en Custom Data: Importeer data in je Google Analytics om betere analyses te kunnen maken. We leren jou facebook, CMS, CRM, Twitter en andere bronnen te koppelen en delen doeltreffende strategieën.

6. Cases: We brengen cases van adverteerders en agencies waaruit je inspiratie kan uit halen.

BEKIJK HIER ALLE TOPICS

Praktisch