tot einde Super Early Bird korting Laatste kans op € 100 korting

Meer klanten via Inbound Marketing? Schrijf je in voor de Inbound Marketing Week!

Bloovi Redactie
Door Bloovi Redactie Innoveren
Meer klanten via Inbound Marketing? Schrijf je in voor de Inbound Marketing Week!

De week van 2 maart is het Inbound Marketing Week, wereldwijd georganiseerd door HubSpot. leadstreet, officiële partner van HubSpot, organiseert voor België op dinsdag 3 maart een kennissessie (09:30-11:30) rond Inbound Marketing en het bijhorende contentproces. De sessie gaat op drie maart door te Gent. 

Wat kun je verwachten?

De Inbound aanpak biedt antwoorden op vragen waarmee marketeers vandaag worstelen, zoals het genereren van kwalitatieve leads en de ROI meten van hun marketinginspanningen. Als je inbound correct gebruikt, worden parameters als trafiek, bereik, conversie en ROI perfect meetbaar. We geven je een volledig overzicht van de inbound methodologie, met tal van praktische voorbeelden.

Aanvullend vertelt contentpartner Content Connections hoe jij het bijhorende contentproces intern optimaal opstart. Hoe motiveer en ondersteun je collega’s bij het creatieve proces en hoe kickstart je een slimme contentstrategie om je inbound doelen te bereiken.

Waarom Inbound nu relevant is

Jij bent een marketeer, of een bedrijfsleider die het belang van het internet vandaag vat. Je begrijpt dat traditionele marketing (het pushen van reclame via tv, advertenties, …) niet meer werkt. Of toch niet meer efficiënt. Consumenten nemen vandaag zelf het initiatief bij kopen van een product. Hun tocht begint vaak bij een zoekopdracht in Google. Waar ze zich informeren over jouw product én je concurrenten. In deze nieuwe realiteit is het jouw taak niet enkel prospecten te vinden, maar er vooral voor te zorgen dat die prospecten jou vinden.

"In deze tijden is het jouw taak niet enkel prospecten te vinden, maar er vooral voor te zorgen dat die prospecten jou vinden."

Daarom ben jij op zoek naar een totale strategie om met die nieuwe realiteit om te gaan. Een strategie die werkt en die implementeerbaar is. Die rechtstreeks klanten oplevert en antwoorden biedt op essentiële vragen als ROI. Als je jouw digitale strategie in resultaten én meetbare cijfers wil omzetten, wordt het tijd om Inbound Marketing op je agenda te zetten.

Wat is inbound marketing?

Inbound marketing is een holistische marketingaanpak die zorgt dat mensen jouw merk zelf ontdekken en jij hen kan converteren in klanten. Inbound marketing is zelf zorgen voor een grote instroom van bezoekers naar je website, en hen converteren naar klanten. Dat doe je met sterke, relevante en authentieke content.

Maximum 20 deelnemers!

Agenda:

09:00 - 09:30 Ontvangst
09:30 - 10:30 Presentatie Inbound Marketing & Marketing Automation  - leadstreet
10:30 - 10:45 Pauze
10:45 - 11:30 Presentatie Content Marketing - Content Connections (Mediahuis)
11:30 - 12:00 Vragen - Babbel

  • Voor wie? Marketing managers, (digitale) marketeers, sales managers, of bedrijfsleiders die het belang van het internet vandaag vat en op zoek naar een totale strategie om met die nieuwe realiteit om te gaan.
  • Wanneer? Dinsdag 3 maart
  • Hoe laat? Ochtendsessie 09:30 - 11:30 uur.
  • Duur? 2 uur
  • Prijs? Gratis
  • Locatie? Kantoren Combell nv - Skaldenstraat 121 - 9042 Gent
  • Contact? inbound@leadstreet.be
  • Hashtag? #leadstreet, #IMW15