Humo zit volop in een innovatietraject dat onder meer moet leiden tot een grotere aanwezigheid in diverse digitale media. In het kader daarvan kreeg ook de website een grondige vernieuwing. Doelstelling was de site beter gestructureerd en veel gebruiksvriendelijker te maken. Wat naast het oogstrelende nieuwe design meteen opvalt, is de vereenvoudigde navigatie en de verhoogde interactiviteit . Voor de informatie-architectuur en het design deed Humo een beroep op de experts bij Netlash-bSeen . Humo.be bereikt op dit moment maandelijks zo'n 500.000 unieke bezoekers.

 

 

Deze week vernieuwde ook de concertzaal Handelsbeurs zijn website - gebouwd door Netlash-bSeen . Naast de nieuwe eigentijdse stijl en de verbeterde gebruiksvriendelijkheid werd ruimte gecreëerd voor foto, audio en video. De dialoog met muziekliefhebbers wordt aangegaan via reactiemodules en links naar Twitter en Facebook. Om de site vlot raadpleegbaar te maken op smartphones en tablets werd de site volgens de principes van ' responsive design ' gemaakt.

 

 

Daarnaast startte Netlash-bSeen voor een reeks andere klanten met digitale strategie en online marketing: Fun, Bostoen, Durabrik, Accor Hotels, Groep Verhelst, CM en Duvel Moortgat.

 

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?