Open brief: Marnik DHoore over de groei van WebTomorrow

Marnik D'Hoore
Door Marnik D'Hoore Innoveren
Open brief: Marnik DHoore over de groei van WebTomorrow

Volgende week is het zover, dan organiseren we met Bloovi ons grootste event in onze nog erg jonge geschiedenis. Ik kijk graag even achterom maar toch vooral vooruit. Het waarom achter het WebTomorrow-verhaal krijgt in deze open brief de nodige omkadering die het verdient.

Toen we in 2012 events begonnen te organiseren met Bloovi, stonden we nog in de schaduw van andere spelers die reeds naam en faam hadden opgebouwd met events voor de digitale sector.

In de tussentijd zijn we met Bloovi fel gegroeid en organiseren we in 2015 negen verschillende events. Hiermee brengen we duizenden mensen samen uit de digitale sector. We informeren, we inspireren maar brengen vooral gelijkgezinden samen. Zo brengen we op WebTomorrow maar liefst 700+ digital minded professionals samen. En dat voor de allereerste 1e editie.

Het concept WebTomorrow hoef ik u niet meer uit te leggen. U kent het ondertussen wel. Een sterk programma met 15 (vooral internationale) sprekers. Allemaal experts binnen hun vakgebied die hun inzichten en visie komen delen over opportuniteiten en toekomstbeelden die verscholen zitten in de digitale toekomst.

Ontmoet de digitale sector op 1 dag

CEO’s, marketing verantwoordelijken, start-ups, tech-journalisten en vele digitale experts met tal van expertises... allemaal zijn ze aanwezig op WebTomorrow.

"1/3 van de WebTomorrow-aanwezigen heeft een C-level functie"

Zo zien we trouwens dat 1/3 van de WebTomorrow-aanwezigen een C-level functie heeft en dat meer dan 60% van onze bezoekers beslissingsbevoegdheid heeft. Hoe weten we dat? Omdat we zoals elk zichzelf respecterend bedrijf data verzamelen en hier analyses uittrekken.

Naast uitwisseling van kennis en inspiratie is het doel van Bloovi om mensen samen te brengen. Omdat we ervan overtuigd zijn dat een event rond mensen draait en dat digitaal gelijkgezinden meer met elkaar moeten praten. En als dat kan leiden tot het genereren van nieuwe business voor alle partijen, dan is dit goed voor de sector en voor ons land.

Mede daarom hebben we een slimme app gelanceerd dat netwerken op WebTomorrow stimuleert en zelfs erg makkelijk maakt. In slechts enkele klikken kan je netwerken met meer dan 700+ aanwezigen én kan je jouw gesprek zelfs via de app concreet regelen. De app zorgt ervoor dat u ontmoetingen kan vastleggen met eender wie u wil ontmoeten. “They’re just a tap away!"

Ontmoet daarnaast onze 19 event partners, die allen bezig zijn met digitale innovaties en hierin knappe oplossingen aanbieden. We hebben zelfs 15 vooruitstrevende start-ups geselecteerd die aanwezig zullen zijn. Allemaal lichten ze u graag hun plannen en digitale technologieën toe. Twijfel niet om met hen te praten en laat ook hen u informeren en inspireren.

Waarom organiseren we WebTomorrow?

Dit vraagt een meerzijdig antwoord. Enerzijds willen we bedrijven -en hun medewerkers die mede verantwoordelijk zijn voor het uitbouwen van hun digitale toekomst- informeren en inspireren. Over digitale trends, digitale transformatie, disrupties, tech innovaties en alles wat evolueert op digitaal vlak. We willen inzichten en perspectief meegeven omtrent de digitale toekomst.

Tegelijk organiseren we WebTomorrow omdat we antwoorden willen bieden op de vele vragen/vraagtekens die bedrijven hebben in dit digitale tijdperk. We willen bedrijven helpen inschatten wat de impact zal zijn van deze digitale (r)evoluties op hun merk, op hun businessmodel en de toekomst van hun bedrijf in het algemeen.

We leven in een digitaal tijdperk. Een tijdperk met zeer veel opportuniteiten en tegelijk veel uitdagingen. De vraag is: hoe zal uw bedrijf (of het bedrijf van uw klanten) er uit zien in 2016, 2020 of 2025 en verder? Welke impact heeft het veranderend gedrag van uw klanten en de markt op uw business? Hoe kunt u de relatie met uw klanten blijven uitbouwen en hen behouden? Zal uw bedrijf groeien of stagneren? Sommige bedrijven vragen zich zelfs af of ze nog zullen bestaan binnen nu en vijf jaar.

Als u toegang heeft tot de essentiële informatie die in dit digitaal tijdperk snel evolueren en de juiste mensen die uw business vooruit kunnen helpen, dan kan u de juiste keuzes maken. Laat WebTomorrow u daarom inspireren. Luister en leer van de sprekers en hun topics die we voor jou hebben geboekt.

*Wil je er nog bij zijn? Je ticket boeken kan hier.

De toekomst

En onze ambities reiken verder dan ooit. Ik ben al actief bezig om WebTomorrow 2016 vorm te geven. Het is de ambitie van Bloovi om van WebTomorrow hét meest toonaangevend event in België te maken van zijn soort.

Blijf daarom Bloovi volgen via Twitter en Facebook.

Tot op WebTomorrow! Ikzelf kijk er alvast keihard naar uit!

Marnik D’Hoore
Founder Bloovi / Organizer WebTomorrow
@marnikdhoore