Sitecore organiseert tweede reeks van gratis webinars

Bloovi Redactie
Door Bloovi Redactie Innoveren
Sitecore organiseert tweede reeks van gratis webinars

Sitecore, marktleider in customer experience management software, organiseert een tweede reeks gratis online webinars, beginnende op 18 augustus 2014 onder de naam "Sitecore Summer School". De webinars zijn bedoeld om marketeers en IT-managers te inspireren in de wereld van digitale marketing en customer experience.

Customer Experience Management

De wereld van customer experience management heeft zich in een razendsnelle tempo ontwikkeld de laatste jaren, met meer communicatie kanalen beschikbaar voor bedrijven om hun publiek te bereiken, en een dramatische verschuiving in het koopgedrag van de consument.

Always Connected

Tegenwoordig leven we in een "altijd-verbonden" digitale tijdperk, en dit heeft ervoor gezorgd dat bedrijven op meerdere manieren dan ooit te voren met klanten kunnen communiceren. Consumenten hebben nu een brede waaier aan mogelijkheden om productonderzoek te doen, wat betekent dat ze meer keuzes hebben en beter geïnformeerde aankoopbeslissingen kunnen maken.

70% Kopers doet aan Online Research

In werkelijkheid, hebben de meeste kopers al 70% van hun beslissing genomen voordat ze met een vertegenwoordiger of verkoper spreken. Bedrijven die niet verschijnen in de online research van een koper vóór dit punt, zullen waarschijnlijk veel vermiste verkoopkansen kennen.

Deze verschuiving in het koopgedrag van mensen heeft ons in het tijdperk van de consument gebracht, en om loyale klanten te winnen, moeten de huidige bedrijven unieke, gepersonaliseerde klantervaringen creëren, via meerdere communicatie kanalen.

Marketeers moeten realtime met klanten te communiceren

Doordat consumenten een nood hebben aan meer relevante interacties met bedrijven, moeten marketeers de mogelijkheid hebben om met klanten in real-time te communiceren via websites, mobiele apps, social media en andere kanalen.

Deze instroom van grote hoeveelheden gegevens, wat ook Big Data wordt genoemd, geeft marketeers de mogelijkheid om meer menselijke, persoonlijke online ervaringen te bieden, en boeiende content te creëren en te leveren via de meest relevante kanaal voor de klant.

Sitecore Summer School Webminars

Tijdens de “Sitecore Summer School” webinars, zullen Sitecore en hun partners de kracht tonen, en tegelijkertijd het gemak, in het verzamelen van customer intelligence, het opbouwen van persoonlijke online relaties, en het leveren van directe, relevante, voorspellende online interacties voor de huidige “altijd-verbonden” consument.

Experten in digitale marketing, website optimalisatie, customer experience en sociale media zullen tijdens een aantal sessies presenteren en je inspireren:

  • Ontwikkel een effectieve content strategie
  • Social media best practices
  • Optimaliseer processen rond marketing en media-creatie
  • Van leadgeneratie tot levenslange klanten
  • Verbeter je ROI door nurturing

Registreren doe je zo

Deelname en registreren voor de webinars is gratis en het is mogelijk om zich voor meerdere sessies tegelijk in te schrijven. # OwnTheSitecoreSummer en laat u inspireren op http://www.sitecore.net/SitecoreSummer

Indien u graag meer meer te weten komen over deze topics, maar de timing van de webinars past niet uw agenda, de webinars worden opgenomen en nadien gepubliceerd of u kunt via dezelfde link ook registreren voor de Sitecore Experience Days op 28 augustus in Domein Terassel te Meise.

Tijdens de Experience Days, duikt Sitecore in de wereld van digitale marketing aan de hand van “real life” voorbeelden en demo’s. Zo wordt getoond wat het belang en noodzaak is om de juiste beslissingen te maken bij het selecteren en gebruiken van digitale marketing software.