Revolutie in HR-communicatie

de facto image building en Adforce vormen een strategische alliantie om de communicatie op HR- en corporate vlak grondig te hertekenen. De focus ligt hierbij op nieuwe digitale oplossingen en producten die de klassieke markt in België zullen verrassen en verstoren.

de faco image building, met kantoren in het Gentse, Antwerpse en Brusselse, heeft meer dan 20 jaar ervaring in HR- en corporate communicatie. De stabiele nummer 1 in employer branding bundelt nu zijn krachten met het jonge geweld van Adforce: een sterk groeiend digital agency uit Leuven en één van de pioniers op vlak van digital strategy & performance marketing. De alliantie telt samen 50 medewerkers en heeft een omzet van 15 miljoen euro.

Samen bieden ze een uitgebreid digitaal luik aan diensten & oplossingen aan. Begrijpen hoe ‘digital' werkt wordt namelijk steeds crucialer. De juiste resultaten -  liefst zo kostenefficiënt mogelijk – worden in de toenemende ‘war for talent' en concurrentie steeds belangrijker. Dit varieert van promotie van vacaturepagina's waarbij wordt betaald per bezoeker tot monitoring van een merk om te weten hoe een bedrijf wordt gepercipieerd bij potentiële kandidaten of andere doelgroepen die belangrijk zijn voor de organisatie. Tegelijkertijd wordt door de creatie van digitale campagnes via nieuwe technologieën, de aantrekkelijkheid & positionering van firma's zowel op HR als corporate niveau versterkt.

Als vernieuwers willen de facto image building en Adforce de markt voor online communicatie niet alleen vormgeven, maar ook een nieuwe stimulans geven. Kernbegrippen zijn hierbij: effectieve totaaloplossingen en meerwaarde bieden voor de klant.

 

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?