Talking Heads lanceert nieuwe Social Media Workshops

Bloovi Redactie
Door Bloovi Redactie Innoveren
Talking Heads lanceert nieuwe Social Media Workshops

Een social business bouwen binnen jouw bedrijf of organisatie? Dat betekent een doorgedreven implementatie van social media in alle afdelingen, voor zowel interne als externe communicatie. All Things Social dus, maar hoe begin je daaraan of welke stappen moet je eigenlijk nog zetten? Talking Heads organiseert enkele Social Media Workshops. 

Talking Heads gaat dieper in op de implementatie van social media. Dit neem je mee:

  • Inspiratie om aan de slag te gaan met social media
  • Een stappenplan om dat efficiënt en doordacht te doen
  • Met één doel voor ogen: jouw social business
  • De workshoppresentatie om binnen jouw bedrijf of organisatie te verspreiden
  • Een kennismaking met Talking Heads

Workshops

1. Your Social Business Strategy op donderdag 2 oktober

In deze interactieve workshop legt Talking Heads uit wat social media in jouw bedrijf of organisatie kan betekenen. Hoe bouw je jouw eigen socialmediastrategie? Met handen vol inspiratie en praktijkvoorbeelden geven we jou zin en argumenten om social media succesvol binnen je bedrijf of organisatie te implementeren.

2. Social content marketing op donderdag 4 december

In deze interactieve en praktische workshop gaan we aan de slag met content-planning, -bijsturing, en -integratie. Er worden concrete tips en tricks gegeven om jouw contentmarketing via social media te implementeren en te optimaliseren.

3. Your Social Response op donderdag 5 februari

Hoe ga je op een goede manier om met klachten over je bedrijf of organisatie? Hoe zorg je steeds voor een gepaste reactie op comments of mentions en hoe handel je op social media tijdens crisis? In deze interactieve en praktische workshop geven we best & bad practices mee om jouw doelgroep van antwoord te dienen. In deze workshop leer je vraag-en antwoordscenario's voor te bereiden en worden er tips & tricks gegeven om elke reactie als een kans te zien om jouw bedrijf of organisatie te profileren.

4. Social media evaluation op donderdag 2 april

Hoe meet je wat jouw efforts op verschillende social media kanalen opbrengen? Welke KPI's en metrics zijn voor jou belangrijk en relevant? In deze workshop leer je evaluaties efficiënt opstellen en optimaliseren. Talking Heads zal je ook vertellen hoe je de theorie om kan zetten in de praktijk voor jouw bedrijf of organisatie.

Praktisch

Zit je met een pak vragen die je wil stellen? Geen probleem! Elke workshop is interactief en biedt voldoende ruimte voor jouw vragen.

Tweemaandelijks organiseert Talking Heads een workshop op de eerste donderdag van de maand. De workshop gaat door van 10u tot 12u in Gent. Aansluitend voorzien we een broodjeslunch.

Deelnemen aan één workshop kost 195 euro per persoon. Schrijf je ineens in voor de 4 workshops, dan krijg je 20% korting op de totaalprijs. (prijzen exclusief BTW).