These Days Y&R heeft de afgelopen maanden geinvesteerd in de uitbreiding van haar strategische afdeling. Zo vervoegen Lander Janssens, Nicolas Moerman, Jef Raeman en Daan Goor het strategisch team om zo tegemoet te komen aan de ambities van het bureau en aan de vragen uit de markt.

Nicolas Moerman, winnaar van The Farm en voorheen Strategic Planner bij AKQA te Londen, neemt de lead voor het digitaal strategisch denkwerk in de functie van Senior Digital Strategist.

Jef Raeman, voorheen Strategic Planner bij Dallas, Mortierbrigade en LDV, zet zijn communicatie expertise verder in bij These Days Y&R als Senior Strategic Planner, en neemt ook de lead voor BrandAsset Valuator, de unieke merkentool van These Days Y&R.

Lander Janssens neemt de rol van Senior Creative Planner op zich waarbij hij de brug zal vormen tussen strategie en creatie. Lander was voorheen actief bij BBDO, DuvalGuillaume en TBWA. Hij was tevens de bedenker van The Farm By BBDO.

Tot slot vervoegt Daan Goor het strategisch-analytisch team in de rol van Head of Digital Intelligence & Performance Management. Daan heeft de nodige expertise opgebouwd als Head of Web Intelligence bij dotProjects en Wijs. In zijn nieuwe rol, zal hij de performance & analytics diensten van These Days Y&R verder uitbouwen.