WebTomorrow 2016 is een event van formaat. Niet alleen staat het bol van (inter)nationale experts die hun inzichten en visies omtrent de impact van digital delen, ook zijn er tal van networking opportuniteiten. Een ding is zeker: je wil deel uitmaken van dit unieke verhaal! Aarzel niet langer en bemachtig nu jouw ticket. Vrijdag gaan de prijzen omhoog!

Op 16 juni 2016 toveren we zomaar even een volledige hal van Flanders EXPO om in hét event voor iedereen wie professioneel bezig is met digitaal. Jij?

WebTomorrow biedt antwoord op deze vragen:

WebTomorrow 2016 is meer dan het slaan van de alomgekende alarmbel. Het event focust op de diepgaande inzichten die jou echt op weg zetten richting een oplossing - of het grijpen van een opportuniteit:

  • Wat kan ik leren van giganten uit de internetwereld? De founder van onder meer YouPorn ,Fabian Thylmann (DE), brengt zijn Marketing en Business verhaal.
  • Innovatie, ja leuk: maar hoe integreer ik dit in mijn bedrijf? Quintin Schevernels (NL) legt haarfijn uit hoe jij als bedrijf of start-up innovatie in je organisatie integreert.
  • Wat is de rol van een media speler? Hoe kan deze nog actueel zijn anno 2016 en verder? Fredric Karèn (SE) vertelt hoe hij en zijn team van het mediabedrijf waarin ze actief zijn, hebben getransformeerd richting een data- en technologiegestuurde mediaspeler.
  • Hoe ziet mijn marketing team er uit in 2017 en verder? Enkele slimme koppen buigen zich in een interview over deze vraag. Welke competenties moet je inhouse hebben, welke uitbesteden en hoe ga je hier mee om?
  • ... en nog veel meer, natuurlijk. Ontdek het volledige programma hier.

Praktisch

Tickets verkopen als zoete broodjes. Wacht dus niet langer en bestel je eigen ticket: beleef op 16 juni de impact van digital!