Vanaf 25 juni 2015 zal Reisorganisatie TUI haar affiliate activiteiten in België exclusief onderbrengen bij TradeTracker. Na een succesvolle exclusieve samenwerking in Nederland is er besloten om de campagnes ook onder te gaan brengen bij TradeTracker België. Tevens zal er naast de campagnes Sunjets.be en Jetairfly (welke al actief waren met een affiliate programma in de Belgische affiliate markt) ook een affiliate campagne voor Jetair.be worden gestart.

TradeTracker covert 95% van de Belgische online reismarkt

TUI België is marktleider op de Belgische vakantiemarkt. Dankzij de grote naamsbekendheid van de labels en haar eigen airline is TUI niet meer weg te denken uit de Belgische reiswereld.

Dominique Tanaka, (Managing Director binnen TradeTracker België) is blij met deze samenwerking: 'We zijn zéér verheugd de campagnes van TUI aan onze affiliates te kunnen bieden.

Met TUI  covert TradeTracker België 95% van de Belgische online reismarkt. Hiermee verstevigt TradeTracker België zijn marktleiderschap in affiliate marketing in België.  Zowel TUI als TradeTracker staan voor een bedrijfsfilosofie waarin innovatie en kwaliteit van service uiterst belangrijk zijn.'

Exclusief bij TradeTracker

Kathleen Vandenbulcke, online marketeer bij TUI vult aan: 'De TUI Group streeft een "online driven" aanpak na. Ook in België willen we hier nog meer op focussen en onze online identiteit versterken. Vanaf 25 juni brengen we onze affiliate programma's voor Jetair, Sunjets.be en Jetairfly.com exclusief onder bij TradeTracker. Wij kijken uit naar deze samenwerking en naar een sterke groei samen met hen in België.'

TradeTracker is marktleider op het gebied van software, adverteerders en affiliates. In België biedt het affiliatenetwerk de campagnes van circa 600 adverteerders waaronder 100 in het reizen- en vakantiesegment. Binnen Europa is TradeTracker een van de snelst groeiende netwerken, met op dit moment kantoren in 17 landen.