KING & KONG van Telenet, da’s belachelijk veel mobiel surfen, sms’en en bellen. En nu kan je ook belachelijk gemakkelijk overstappen. Die belofte zette TBWA voor Telenet in de gele verf met een reeks radiospotjes en billboards. En de campagne bleef niet bij mooie woorden. Het station van Antwerpen kreeg bijvoorbeeld een KING & KONG loket waar je kon overstappen terwijl je op je trein wachtte.

Digitale broertje

Dat loket heeft nu ook een digitaal broertje: de aller-allereerste bannerloketten. Online loketten, netjes verpakt in live banners, met achter het computerglas echte Telenet-medewerkers. Via een privé videochat regelen zij instant je overstap naar KING & KONG - zonder dat je daarvoor uit je luie stoel moet komen. Een primeur! Het eerste bannerloket kon je op 30 april al vinden op nieuwsblad.be. Onze volgende loketten installeren we op 8 mei op hln.be en tenslotte keren we op 15 mei terug naar nieuwsblad.be. Die dagen staan onze medewerkers voor je klaar tussen 9 en 21 uur. Al wat je moet doen is op de knalgele banner klikken en even de groeten doen aan Sarah, Elise, Diego, Simon, Maya, Nils, Ken en Annick!

Credits

Client: Telenet

Creative Director: Gert Pauwels & Jan Macken

Art Director: Geert Feytons

Copywriters: Bout Holtof& Vital Schippers

Account team: Nicolas De BauwYolanda Lopez

Media Arts: Sylvie Dewaele

Media Agency: Vizeum

RTV Production: SAKE

Digital Production: TBWA Digital Arts Network

Media: Web & Activation

Date of first publication: 30/04/2013