We leven in een wereld die steeds digitaler wordt. Deze digitalisering maakt het eenvoudig om prijzen te vergelijken, reviews van gebruikers op te zoeken en vergelijkende producten te vinden. Hoe overleef je als winkelier in deze digitale wereld? Tijdens het programma van E-Shop Expo zal Tom de Baere van HappiFish laten zien hoe je het verschil kunt maken. En in dit artikel lichten wij alvast een klein tipje van de sluier.

Het gedrag van de online consument verandert

Google krijgt steeds meer de touwtjes in handen: de ‘zoek-technologie’ en het ‘voorspellend zoeken’ ontwikkelen zich in razend tempo. Daarnaast verandert ook het gedrag van de koper. Voordat men overgaat tot de aankoop wordt er middels internet alle mogelijke informatie over het product ingewonnen. En de consumenten worden ook steeds handiger in het opzoeken van deze informatie. En hoe ga jij nu als winkelier het verschil maken? Juist, door waarde toe te voegen in de vorm van content marketing.

De oplossing: Content Marketing

Volgens Tom de Baere zal content marketing een belangrijke rol moeten spelen bij de ontwikkeling van jouw e-commerce strategie. En tijdens zijn sessie op 18 maart om 10.30 uur zal Tom uitleggen waar je moet beginnen met het bouwen aan een succesvolle e-commerce content marketing strategie. En hoe ga je uiteindelijk het verschil maken? En hoe voeg je die waarde toe middels content marketing?

De E-Shop Expo is de meest belangrijke e-commerce vakbeurs van België. Deze beurs combineert een beursvloer waar leveranciers hun producten tonen met een sterk inhoudelijk programma. En marketing is één van de thema’s die tijdens de sessies voorbij komen. Daarnaast leert u meer over logistiek, zoekmachine marketing, conversie verhogen, betaaloplossingen, beveiliging en technologische ontwikkelingen om meer uit uw webshop te halen. Een bezoek aan de E-Shop Expo op 18 en 19 maart in Tour & Taxis is geheel gratis. U hoeft zich alleen maar vooraf te registreren. Dat kan via deze link.