Met een achtergrond in psychologie, webdesign en digitale strategie, heeft Nathalie Nahai de term ‘web psychology’ vastgezet in 2011, met als betekenis ‘de empirische studie van hoe onze online omgeving invloed heeft op onze attitude en gedrag’. Ze werd ‘s werelds bekendste webpsychologe. Al deze kennis en informatie heeft ze samengebracht in haar boek “Webs of Influence”, wat wederom een groot succes was. Hiervan mogen wij bij Bloovi er 4 GRATIS weggeven!

Hoe je deze kon winnen? 

1)  Ga naar onze Facebook- of Twitterpagina

2)  Toon ons de mooie plaats waar u dit boek zal lezen / een plaatsje geven.

3)  Share deze foto op Facebook of Twitter met de hashtag #ikwildatboek

De winnaars

Deze wedstrijd had veel mooie resultaten, maar spijtig genoeg konden we er maar 4 uitkiezen, en dat zijn deze:

Proficiat! De winnaars dienen enkel het adres nog door te sturen waar we het boek op mogen bezorgen, naar Olivier@bloovi.be, en dan doen wij de rest! Veel leesplezier!