Zij hebben alvast hun case ingediend voor de Digital Marketing Awards 2015

Bloovi Redactie
Door Bloovi Redactie Innoveren
Zij hebben alvast hun case ingediend voor de Digital Marketing Awards 2015

Gisteren hebben we in 2 stappen uitgelegd hoe je best jouw case kan indienen voor de Digital Marketing Awards 2015. Vandaag kan je al eens spieken naar een selectie van enkele ingediende cases.

  • What winning looks like in B2B: Getting (digital) Marketing to the board room. Ingediend door Esko.
  • The goat to success. Ingediend door BrandedCareers NV.
  • Veiligheid in het juiste perspectief. Ingediend door Federale Verzekering.
  • Solden.be. Ingediend door Saleduck.
  • Flexmail as Best Performing Belgium tool. Ingediend door Flexmail.
  • TRANSFORM. Ingediend door BeLux Accenture.
  • Smartphoto - How to improve engagement of your YouTube campaign & drive conversion. Ingediend door Knewledge en Insync.
  • 'Iedereen West-Vlaams op reis'. Ingediend door Provincie West-Vlaanderen.
  • Swop. Ingediend door Accent Jobs.
  • DKV SMILE. Ingediend door iValue.
  • myShopi's digital promo & couponing platform. Ingediend door BD myShopi.
  • NESCAFE in a coffee bar? Ingediend door Nescafe Belgilux.
  • Digital society 2020. Ingediend door Accenture.
  • Connections case. Ingediend doorTradeTracker Belgium.
  • Driving Better Results for Toyota through Custom Audiences for Facebook Toyota. Ingediend door IgnitionOne.
  • Flying the world to Tomorrowland. Ingediend door Brussels Airlines.
  • Xerius goes inbound. Ingediend door Xerius.
  • Telenet Kickstart 2015. Ingediend door Linkman.
  • Decathlon & StoryMe. Ingediend door StoryMe.

Maar hoe schrijf je nu best jouw case in?

Belangrijk om weten is dat je jouw slaagkansen verhoogd als je de juiste categorieën selecteert. Er zijn 2 verschillende categorieën:

  •  9 Vertical awards: We bekijken alle acties van de campagne en wegen dit af tegenover andere campagnes in dezelfde sector / vertical award. Hier kan je slechts 1 vertical award selecteren.
  •  11 channel awards: we bekijken één expertise van jouw campagne. Als je bijvoorbeeld heel trots bent op de resultaten van jouw email marketing acties kan je de channel ‘Most Performing Email award’ selecteren. Hier kan je meerdere channel awards selecteren.
  • Of een combinatie van beide: je kan uiteraard voor één vertical award gaan een meerdere channel awards voor dezelfde case.

Cases gratis indienen tot 25 september

We vragen geen toegangsprijs, hebben een ervaren jury en willen de digital performance van jouw campagne in de kijker plaatsen. Als je jou hierin kan in vinden moet je zeker jouw case indienen.

Succes!