De medewerkers van Digiti, een digitaal communicatiebureau uit Zoersel, willen zich helemaal inzetten voor het goede doel. Om dat tot een goed einde te brengen riepen ze hun ‘CSR-week’ (corporate social responsibility) in het leven, en trokken ze naar Lorcé. Een week werken in een Ardennenvallei lijkt geweldig. Maar daarbij komt ook één grote uitdaging kijken…

Make A Wish

Maandagochtend 19 januari vertrokken de 17 teamleden van Digiti naar Lorcé, waar ze een ganse week voor Make-A-Wish werken. Ieder teamlid, van designer tot project manager, zal het beste van zichzelf moeten geven om het project én de lanceringscampagne af te werken tegen de strakke deadline: deze vrijdag.

Nipte Deadline

Een sauna, een prachtig uitzicht, een zwembad, … hun chalet heeft het allemaal. Maar omdat de deadline zo nipt is, besloten de mensen van Digiti om het internet volledig af te sluiten.

“Enkel door deze ingreep, kunnen we ervoor zorgen dat de focus volledig behouden wordt,” klinkt het bij CEO Derek Dendievel.

De medewerkers van het digitaal communicatiebureau zien de uitdaging volledig zitten, maar beseffen ook dat het een hele opdracht zal worden. Zij leven niet alleen voor en op het internet, ze gebruiken het ook om al hun opdrachten tot een goed einde te brengen. Een hele aanpassing, voor de medewerkers die plotseling zonder internet gezet worden.

Op hun website krijg je de kans om te volgen hoe het team het ervan af zal brengen en wat ze doen tijdens hun internetloze week. Deze pagina wordt dagelijks geüpdatet, zo krijg je de kans om op de voet te volgen of ze hun project tot een goed einde brengen.

www.digiti.be/disconnected