Op 16 juni 2016 is het tijd voor een nieuwe WebTomorrow. Die dag bezorgt het event je een reis door het disruptieve tijdperk. Wat brengt the future of digital? Hoe steken start-ups de grote spelers genadeloos voorbij? Kortom: een interessant programma boordevol inspirerende sprekers. Hieronder nog 3 andere reden waarom ook jij erbij moet zijn!

1. Meer dan 50 (inter)nationale sprekers

Het programma van WebTomorrow krijgt steeds meer vorm en de namen zijn alvast veelbelovend. Onder meer Fabian Thylmann (DE),  Quintin Schevernels (NL),  Fredric Karén (SE), Jo Caudron (BE), en Alexander De Croo (BE) zullen je een digitale vitaminekuur naar de toekomst geven! Bekijk hier alle sprekers.

2. Programma gestoeld op 3 key domeinen:

WebTomorrow draait om the future of digital, onderverdeeld in 3 relevante thema’s:

  • Disruption & Innovation: hoe veranderen digitale disruptie en innovatie de toekomst van onze business?
  • Future of Marketing: welke drivers sturen de toekomst van digitale marketing?
  • Startups: hoe deden anderen het? Succesvolle en innovatieve Belgische start-ups delen hun geheime succesformules!

3. Networking opportuniteiten met meer dan 1.000 professionals

Op 16 juni zakken meer dan 1.000 digitale professionals af naar WebTomorrow. Marketing Managers, Marketing Decision makers, CEO's, founders, managing partners, Vorig jaar mochten we meer dan 750 bezoekers verwelkomen, en momenteel staat de teller al op meer dan 250 inschrijvingen.

Wacht dus niet langer en bemachtig hier jouw tickets!