Conversion Rate Optimization, een begrip waar je maar beter van wakker ligt. Tal van tricks en technieken laten je toe om jouw conversie ratio een boost te geven. Zo groei jij naar een hoger kennisniveau waar je het verschil kan maken. Op Conversion Day gaan we een dag lang dieper in op alle aspecten die hierbij komen kijken. Daarom hebben we 24 mini worshops opgezet rond topics die er vandaag echt toe doen. Ontdek er alles over ConversionDay.be.

Onze Belgische Karl Gilis staat op de 3de plek als Most Influential CRO Expert!

Het onderzoek van PPC Hero roept Karl uit tot de 3de meest invloedrijke CRO Expert ter wereld! Op deze lijst staan onder meer andere ronkende namen zoas Peep Laja (US) en Bryan Eisenberg (US). Met meer dan 15 jaar ervaring in de digitale marketing sector heeft Karl al heel wat weten veranderen en zien evolueren. Als veelgevraagd internationaal spreker, als docent bij verschillende universiteiten en opleidingen weet deze internationaal gerenomeerde spreker stevast zijn punten helder, to the point en op een praktische manier over te brengen.

Zodat jij de volgende dag met deze inzichten, tips en trics aan de slag kan om ook meer te gaan halen uit jouw website.

(Klik op de afbeelding of hier voor de complete top 25)

Waarover spreekt Karl Gilis op Conversion Day?

“How conversion optimization made me a better digital marketer”.

Als digitale marketeers zijn we verantwoordelijk voor vele websites en landingspagina’s. Het is dus cruciaal om te weten wat werkt anno 2016 en wat niet meer. Belangrijk is dat dit gebaseerd is op cijfers en feiten, niet op veronderstellingen. Niet op achterhaalde overtuigingen en al zeker niet op jouw gevoel. Over marketinggevoel kan je anders wel een aparte conferentie organiseren.

> bekijk het programma

Wat echt belangrijk is zijn user tests, conversie testen en dat deed Karl al voor een massa bedrijven zoals Shell, Telenet, Suzuki, Kipling, Barco,... De conclusie van 15 jaar experimenteren en inzichten najagen? Als digitale marketeers kennen we veel fail momenten. Daarom heeft Karl een lijst samengesteld van 6 redenen waarom we falen & hoe we dit kunnen vermijden. In deze talk zal je inzichten vergaren uit meer dan 20 cases.

Het programma raakt aardig gevuld.

Met meer dan 30 sprekers wordt dit het grootste Conversion Day programma ooit. Deze 30+ sprekers zijn goed voor een 24 mini workshops, 5 keynote talks en dit op 8 verschillende stages!

> Bekijk het programma
> Bekijk de sprekers
> Boek nu jouw ticket aan Super Early Bird tarief (nog tot 30 september)