In je dagelijkse job leer je steeds nieuwe dingen, toch? Misschien pik je her en der wat op online, en lees je over hoe andere partijen digital marketing aanpakken. Ja, in onze sector gaat het soms razendsnel, en is het een kwestie van snel bij te benen met de trends. Gelukkig is het op 15 november Conversion Day, hét event dat je handige inzichten biedt die je al de dag nadien kunt omzetten in de praktijk. Moet het nog gezegd dat dit event een must-attend is voor jou en je team? In samenspraak met het advisory board selecteerde het Bloovi team 8 relevante topics. Dit kan je verwachten:

Op Conversion Day onderdeel van de Bloovi Marketing Week) krijgt elk topic zijn eigen stage. Handig, je kan in één oogopslag achterhalen waar jij die dag moet zijn!

Momenteel zijn we hard aan het werk om het Conversion Day programma in te vullen. Neem zeker al een kijkje en ontdek nu al welke interessante spreker in welke room kennis en inzichten zal delen.

1. Advertising Stage

Handige Twitter tips & tricks? Of ontdek je liever hoe je op LinkedIn een groot bereik nastreeft? In The Advertising Room gaan we ook nog dieper in op programmatic buying. Een ding is zeker: wanneer je deze Room verlaat, ken je het fijne van online advertentiemogelijkheden!

2. E-mail Marketing Stage

Ook e-mailmarketing is een belangrijk onderdeel van Conversion Day. Van e-maildesign op desktop en mobiel tot automatisatie en e-commerce: in The E-mailmarketing Room leer je e-mailcampagnes maken als de beste.

3. Customer Dialog Stage

CRM is de absolute kern van klantcommunicatie, dat is duidelijk. Maar weet jij al hoe je een customer loyalty strategie op poten zet? Nee? Mooi, want dat leggen we je haarfijn uit in The Customer Dialog Room. Als kers op de taart tonen we je ook hoe je pakkende content schrijft die de customer loyalty verhogen.

4. Video Marketing Stage

Zuckerberg bevestigde het onlangs nog maar eens, en ook wij kunnen er niet om heen: video steekt met kop en schouders uit boven de content formats van vandaag. In The Video Marketing Room laten we je dan ook zien hoe je resultaatgerichte videocampagnes en - advertenties maakt én hoe je die meet.

Bekijk de 4 andere stages op ConversionDay.be

Bron foto: Shutterstock