Cake, dat gebruikers één financieel totaaloverzicht en cashback-mogelijkheden biedt, gaat de Nederlandse markt op. Daar kunnen consumenten nu ook bankrekeningen bundelen, meer grip krijgen op hun uitgavenpatroon en kortingen krijgen van Cake-partners.

Sinds de lancering in 2020 in België werden ruim 151 miljoen transacties tegen een totale waarde van meer dan 36 miljard euro door de banking app verwerkt. Bovendien keerde Cake al ruim 500.000 euro aan Cake Rewards uit.

In Nederland heerst een sterke innovatieve start-upcultuur en een grote interesse in opkomende fintech start-ups

Ook de verwachtingen voor Nederland zijn groot. “In Nederland heerst een sterke innovatieve start-up cultuur en een grote interesse in opkomende fintech start-ups”, aldus founder en CEO Davy Kestens. “Deze interesse en het vertrouwen in innovatieve vormen van bankieren blijkt ook al uit de cashbackpartners die wij onlangs voor de Nederlandse markt hebben mogen verwelkomen, waaronder de welbekende schoenenketen vanHaren. Wij zullen dan ook sterk blijven inzetten op een consistente uitbreiding van ons partnernetwerk.”