Voortaan hebben Belgische bedrijven toegang tot nieuwe advertentieformaten van TikTok, ’s werelds meest gedownloade app. Vooral de sterke betrokkenheid van de community maakt het een heel interessant speelterrein voor merken. Zo deelt 73 procent van de TikTok-gebruikers regelmatig shoppinginspiratie en -advies, terwijl de hashtag #TikTokMadeMeBuyIt al meer dan 6,6 miljard keer bekeken werd.

Heel concreet is er nu TikTok For Business voor Belgische bedrijven, een set oplossingen, functies en reclametools die hen helpt bij de lancering op TikTok en de aanpak van hun marketinguitdagingen. TikTok Ads Manager is dan weer een selfservice advertentieplatform dat ondernemers en kmo’s s in staat stelt zelfstandig TikTok-campagnes te creëren.

“Wij kijken er erg naar uit Belgische bedrijven van elke grootte te helpen hun potentieel te ontplooien en hun marketingstrategie te vernieuwen”, aldus Arnaud Cabanis, managing director Global Business Solutions TikTok Frankrijk en België.