DESelect-founders Jonathan van Driessen en Anthony Lamot

DESelect helpt om complexe klantenbestanden snel en eenvoudig te segmenteren en mag intussen grote namen als Volvo Cars Europe en HelloFresh tot zijn klanten rekenen. De beloftevolle Antwerpse MarTech start-up heeft nu 5,5 miljoen dollar opgehaald bij onder meer New Yorks tech-investeringsfonds Adjacent dat deze kapitaalronde leidde. Ook Showpad-oprichters Pieterjan Bouten en Louis Jonckheere pompen geld in DESelect, evenals Federico Larsen, medeoprichter van Copado, en een aantal andere business angels.

Met het kapitaal wil DESelect vooral groeien: tegen het einde van het jaar wil het een kantoor in Texas openen en verder is het de ambitie het team in de VS en Europa te verviervoudigen.

“Met de kapitaalinjectie van 5,5 miljoen dollar willen we onze internationale expansie versnellen”, benadrukt Anthony Lamot, oprichter en CEO van DESelect. “We zien heel wat groeimogelijkheden voor DESelect. Een recente investeerdersupdate van Salesforce toont dat het marktpotentieel enorm blijft groeien voor Marketing Cloud-partners.”