Sirris, dat de belangen van de technologische industrie in België verdedigt, vernieuwt zijn identiteit. Zo komt er onder meer een nieuwe huisstijl en en een opgefrist logo, en richtte Sirris een industriële community op met Agoria, de federatie van de technologische industrie, om hun diensten beter op elkaar af te stemmen.

“We hebben uitvoerig gepraat met bedrijven, belangrijke klanten, overheidsinstanties, partners, Agoria-medewerkers en, uiteraard, ook met de collega’s bij Sirris”, aldus Herman Derache, managing director van Sirris. “We staan allemaal voor dezelfde uitdagingen. En we zijn ervan overtuigd dat we op basis van hun feedback de juiste koers hebben gekozen.”

“Innoveren houdt risico’s in vergt veel middelen”, vult Jeroen Deleu, director strategy & corporate development bij Sirris, aan. “En in tijden dat risico's en middelen zeer gevoelig liggen, wil Sirris voor gemoedsrust zorgen. Daarom verlenen we uitgebreide steun aan bedrijven die ons benaderen. Zo bieden we hun bijvoorbeeld directe toegang tot meer dan 150 multidisciplinaire experts en 200 partners, acht industriële labs en massa’s inspiratie in specifieke nichedomeinen.”