E-commerce anno 2018 is niet meer wat het pakweg tien jaar geleden was. Doordat de concurrentie op de online markt spectaculair toenam, werd de e-consument steeds meer in de watten gelegd en ging hij daardoor steeds hogere eisen stellen. Zo verwacht de klant vandaag een vlekkeloze winkelervaring en wil hij bovendien persoonlijk benaderd worden. Deze gratis whitepaper van Sitecore laat aan de hand van 10 tactieken zien hoe je die digitale winkelbeleving kan optimaliseren.

Communiceren vanuit de context

De missie van e-commerce spelers is duidelijk: een onvergetelijke digitale winkelervaring creëren, door hem persoonlijk te benaderen. Ben je daar als e-tailer heel consistent in, dan is de kans heel groot dat je snel het vertrouwen van de klant zal winnen, wat het begin van een langetermijnrelatie kan zijn. Belangrijk is dat je steeds met hem communiceert vanuit de context, zoals je een gesprek zou voeren met een vriend, en dus terdege rekening houdt met zijn behoeften en intenties van het moment.

Tien (mét bonustip!) tactieken over hoe je met een gepersonaliseerde customer first-aanpak de digitale winkelbeleving van je klanten kan optimaliseren? Je ontdekt het allemaal in deze gratis whitepaper van Sitecore.

New Call-to-action