foto: shutterstock.com

De zomer is eigenlijk hét moment bij uitstek om je digitale kennis bij te schaven. Uiteraard hoef je daarvoor geen saaie cursussen te volgen: met de Summer School kan je vanuit je luie zetel of strandstoel jezelf trakteren op een digitale cocktail vol inzichten. Stoom jezelf klaar voor deze 5 webinars:

1. Personalisatie: waarom big data slechts voor 50% een antwoord biedt

De belofte rond personalisatie klinkt bijna als een eufemisme: merken die erin slagen om extreem relevante en doelgerichte boodschappen uit te sturen naar hun individuele klanten, bereiken veel sneller één-op-éénrelaties met hun klanten. En dat zorgt voor klantretentie en loyaliteit. Maar gepersonaliseerde campagnes blijken in de praktijk een pak complexer te zijn. Hoe kan je nu zorgen voor betekenisvolle content die beantwoorden aan de klant, zijn achtergrond, interessevelden en eerdere ervaringen met jouw merk? En dat via elk touchpoint doorheen de customer journey? Het antwoord: User-Generated Content (UGC).

Deze webinar wordt gegeven door Peter Cassidy, Co-Founder en Chief Product Officer van het Australische Stackla. 

2. Conversie verhogen met de juiste tools 

Online bezoekers laten evolueren tot klanten? Met de juiste tools, een combinatie van die van Sitecore en uCommerce, kan je zeer snel het aantal conversies verhogen. Tijd om effectieve sales automation technieken onder de knie te krijgen en er voor altijd de vruchten van te plukken.

Deze webinar wordt geleid door Soren Lund Spelling de CEO van uCommerce. 

3. De ultieme omni-channel ervaring voor je klanten

Welke tools heb je nodig om een feilloze omni-channel ervaring te bieden aan je klanten? En dat op globaal niveau? Deze webinar, gegeven door Stephen Simpson, Global Marketing Director van Collinson Group, biedt een vernieuwende kijk op gepersonaliseerde content en personalisatie in het algemeen. 

4. Ontdek 7 tips om opportuniteiten te benutten via waardecreatie

Gebruik je het Sitecore platform al? En droom je ervan om hiervan nog meer opportuniteiten te benutten? De kneepjes van het Experience Management vak krijg je niet op één namiddag onder de knie, maar er zijn wel een reeks initiatieven die je al goed op weg zetten. Een ding is zeker: met deze tips creëer je waarde vanaf dag 1. 

Deze inzichten worden gegeven door Morten Blumensaadt, Digital Strategist van FFW.

5. Een goede online ervaring ook offline doortrekken

De online voorstelling van je merk, zou je die omschrijven als het neusje van de zalm? Mooi, maar de kunst bestaat er wel in om hiervan een offline verlengstuk te hebben. Dankzij deze webinar van Paul Urban, Sitecore Team Lead bij Nexio, zorg je haast in een handomdraai voor een consistentie branding, online én offline! 

Klaar voor kennis? Schrijf je als de bliksem in voor de Sitecore Summer School en schaaf tijdens de zomer nog je digitale kennis bij.