Storychief kende zijn grote doorbraak dankzij een content driven aanpak

Doelstelling

  1. Het aantrekken van digital natives om zo awareness te creëren rond het merk Storychief
  2. In contact komen met ondernemers en bedrijven die content pushen om zo nieuwe gebruikers te genereren

ONZE AANPAK & RESULTATEN

Content campagne

Ongeveer één keer per maand voorziet ons team van experten een uniek artikel of interview rond de nieuwtjes bij Storychief om zo de community up to date te houden en de awareness in stand te houden.

Social campagne

In contact komen met ondernemers en bedrijven uit de digitale, technische en innovatieve sector om zo de awareness te vergroten en nieuwe klanten aan te werven.

Banner campagne

Visuele aandacht creëren via bannering op de homepagina van Bloovi, een banner in onze nieuwsbrief en een terugkerende banner in de artikelen. Op deze manier wordt de doelstelling op een visuele manier versterkt.

35.546

Views

1.323

Shares

2.000+

Kliks

Bloovi is voor ons hét nummer 1 lead generatie kanaal in België. Onze sales vloeien altijd uit organische contentmarketing en elke samenwerking met Bloovi levert ons een groot aantal nieuwe leads op. Hun gedreven team en no-nonsense aanpak zorgen ervoor dat ze miles away verwijderd zijn van de rest.

Valeri Potchekailov

Connecteer met 82.138 abonnees