Teamleader kon meer dan 150 qualified leads binnen halen dankzij de publicatie van hun e-book

Doelstelling

  1. Het aantrekken van ondernemers en kmo’s om zo inschrijvingen te genereren voor hun webinars
  2. In contact komen met ondernemers en kmo’s die interesse tonen in Teamleader
  3. Nieuwe klanten en leads genereren

ONZE AANPAK & RESULTATEN

E-book

Ons team van experten zorgde voor unieke artikels die value bieden aan de gebruikers en geïnteresseerden van Teamleader. Daarnaast zorgden de artikels dat de inhoud van het e-book geschetst en gekaderd werd zodat lezers gemotiveerd werden om over te gaan tot conversie.

Social campagne

Het e-book werd gepositioneerd in de markt via social media campagnes op Facebook en LinkedIn. Door de juiste doelgroep te targetten en remarketing in te zetten op de landingspagina van het e-book konden we extra leads genereren.

Banner campagne

We kozen voor bannering op de homepagina van Bloovi, in onze nieuwsbrief en in de artikelen. Op deze manier werd de doelstelling op een visuele manier versterkt.

150 à 200

Leads per e-book

Bloovi helpt ons al jaren ons doelpubliek beter te bereiken met een veelheid aan kanalen, in een vlotte en altijd transparante samenwerking.

Jeroen De Wit

Connecteer met 82.138 abonnees