delaware is a fast-growing, global company that delivers advanced solutions and services to organizations striving for a sustainable, competitive advantage. We guide our customers through their business transformation, applying the ecosystems of our main business partners, SAP and Microsoft. We continue to service our customers afterward, assuring continuity and continuous improvement.
delaware | digital
Eén minuut video heeft de impact van 1,8 miljoen woorden. Dat is waarom bedrijven moeten inzetten op videomarketing:
Eén minuut video heeft de impact van 1,8 miljoen woorden. Dat is waarom bedrijven moeten inzetten op videomarketing:

Jarenlang was het allemaal ‘digital first’ wat de klok sloeg, daarna kwam de shift naar ‘mobile first’ en nu lijken we resoluut af te stevenen op het principe van ‘video first’. Geheel onlogisch is dat niet: we kijken massaal filmpjes op onze smartphone en tegen 2019 zal online video meer dan 80% van alle internetverkeer uitmaken. Kurt Vergult, creatief directeur van delaware I digital, en Griet Van der Weken, Marketing Director van delaware BeLux, leggen uit waarom bedrijven maar beter nu al volop kunnen inzetten op videomarketing. “Bouw eerst aan een goede videomarketingstrategie en bedenk een aantal sterke videoformats voor de verschillende soorten content die je wil aanbieden. Want je wil toch niet dat je online filmpjes enkel goed bekeken worden? Het belangrijkste is dat dat de boodschap goed blijft hangen én dat kijkers converteren naar klanten!”

Marketing
  • 11 dec '17
  • 160
  • 4.273
Je privacy claimen is ‘hip’
Marketing
Je privacy claimen is ‘hip’
  • 27 sep '16
  • 90
  • 4.051
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.792 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief