In navolging van de succesvolle Conti4x4Trophy-actie, hebben LUON en Continental deze zomer samen de ‘Tour de Fans'-actie op poten gezet. In deze interactieve wedstrijd op Facebook maken deelnemers twee maal per week kans op gesigneerde wielertruitjes, Lotto Belisol-outfits of Continental-fietsbanden. De winnaars van deze virtuele wielerwedstrijd krijgen op de koop toe een ereplaats in het coverbeeld van de Continental Facebook-pagina.

Tour de Fans

Net zoals het vorige wielerseizoen is Continental ook dit jaar één van de voornaamste sponsors van de Lotto Belisol-ploeg. Om dit extra in de verf te zetten laat het bandenbedrijf tijdens de Tour de France twee keer per week een reeks vragen los op zijn 16.000 Facebook-fans. De snelste quizzer krijgt de groene trui, de nauwkeurigste de gele en de origineelste de bolletjestrui. De prijzenpot bestaat uit gesigneerd truitjes, volledige Lotto Belisol outfits en professionele racefietsbanden. Daarnaast krijgen de winnaars eeuwige roem door met hun foto op het coverbeeld van de Continental Facebook-pagina te prijken.

-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi