Om haar groei nog verder te boosten gaat e-commerce keten Coolblue zich wagen zich aan tv-reclame in België en Nederland. En hoe! De eerste clip die in Nederland verscheen is hilarisch en staat symbool voor de geniale marketingaanpak die we intussen van Coolblue gewend zijn. Check it out: 

Geniale Marketing

In de clip van ongeveer een minuut toont Coolblue via een grappig verhaal de speerpuntenen van haar dienstverlening: "voor 23:59 besteld, morgen in huis". In de hilarische video proberen twee wanhopige ouders hun zoon dringend het huis uit te krijgen. Daarvoor doen ze beroep op Coolblue. Het vervolg kan je hieronder zien: 

Extra groei

"We zijn tot nu toe altijd gegroeid door mond-aan-mondreclame, maar we willen nu dankzij deze TV-reclame nog sneller groeien. We groeiden al 40 procent, en met enkel mond-aan-mond was het heel moeilijk geworden om nog sneller te groeien", vertelde Coolblue CEO Pieter Zwart aan RetailDetail.

De reclame komt niet enkel in Nederland, maar ook bij in België. "We zouden natuurlijk niet slim zijn moesten we het ook niet in België doen", aldus Zwart. 

bron: retaildetail